Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjedelig å ha engelsktime da man er ferdig med det man skal...
Når man er ferdig med det man skal.
Sikker på at da ikke kan brukes i den setningen? Ordet "da" kan være et substitutt for for "siden".
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er helt sikker på at da ikke skal brukes. Setningen "kjedelig å ha engelsktime siden man er ferdig med det man skal" mangler et komma og er ikke særlig velformulert selv med det kommaet. :p

Derimot "Kjedelig å ha engelsktime, spesielt da man er ferdig med det man skulle gjøre" er helt greit.

Endret av Eplefe
Skrevet

Jeg hater å krangle med nettet. Brått går nettverket møkkatregt på stasjonærpcen, mens det går normalt raskt med laptopen. Som står rett ved siden av stasjonærepcen. Oh the pain!

Skrevet (endret)
Last ned den nyeste Bones-episoden. Der er det et lik med horn som blir funnet i en kirke. :fun:

Alltid drømt om å finne noe sånt :)

Endret av Rick James's bitch
Skrevet
I ist bored.
Last ned den nyeste Bones-episoden. Der er det et lik med horn som blir funnet i en kirke. :fun:

-.- fint at du spoiler da... :| nå kommer jeg til å tenke på det hele dagen lang.. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- :realmad:

Skrevet
-.- fint at du spoiler da... :| nå kommer jeg til å tenke på det hele dagen lang.. FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- :realmad:
Please. Det der finner du ut i løpet av de første 20 sekundene.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...