Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nie: Fant deg, med litt hjelp Hva betyr "litt hjelp", og var det nummeret eller adressen du fant?
Eplefe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det er fordi jeg er førsteprioriteten din, Eplefe. Og det fortjener happy-face, ikke sad-face.Vel, ja. U know I wub u.Jeg må begrense SMS-bruken, da min far mister litt humør når regninga mi runder 500kr måneden Nie: Fant deg, med litt hjelp Skaff deg et eller annet med ubegrenset sms. It's fun!
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har adressen til Nie. : DJeg har ikke addressen, men jeg vet hvordan man kommer seg dit og hvor man skal gå av bussen og sånn.
j-- Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har adressen til Nie. : DJeg har ikke addressen, men jeg vet hvordan man kommer seg dit og hvor man skal gå av bussen og sånn. Det blir gøy om du må ta taxi en gang.. ;D
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nie: Fant deg, med litt hjelp Hva betyr "litt hjelp", og var det nummeret eller adressen du fant? Jeg fant alt. Litt hjelp betyr at jeg fant resten av øl-navnet. Dog, du skal ha det at du har vært flink. Adressen tok lang tid, og hadde ikke klart det uten å ha horet facebook i en halvtime.
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det blir gøy om du må ta taxi en gang.. ;DDen tid, den sorg.
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg fant alt. Litt hjelp betyr at jeg fant resten av øl-navnet. Dog, du skal ha det at du har vært flink. Adressen tok lang tid, og hadde ikke klart det uten å ha horet facebook i en halvtime. H****vegen? Ja, jeg skrev vel den i statusen min en gang, eller på en kommentar eller.no. I blame Eplefe!
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nei, femtiniførtisju fedme. I guess i was wrong
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Har ikke bodd på fedje siden, ehm, hva blir det. 06? Flyttet derfra sommeren 06, og har bare bodd der mellom bosteder siden. Sist jeg bodde der for en periode var 08. Men, det har vært folkeregistrert adresse til for noen måneder siden.
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ga opp å være anonym på internett etter jeg ble skribent.
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg ga opp å være anonym på internett etter jeg ble skribent. Jeg har ikke sett poenget i å være anonym på nett på lenge, eneste grunnen til at jeg er så anonym som jeg er er vel samme grunnen til at jeg plutselig fikk en regning fra ett inkassoselskap på vegne av biblioteket. De fant bare fedje-adressen min, så jeg fikk jo aldri orginalregningen så jeg fikk betalt den.
Llandari Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Å bruke online telefonkatalogsider for å finne adresser kan ofte være et sjansespill. Ifølge telefonkatalogen.no så bor dama mi i Sande, og det begynner å bli ganske mange år siden det var tilfelle...
Shikaru Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 sup folkens? dere sender alt for mange meldinger i gjennomsnitt. hakke sendt en eneste melding sia juleferien sånn ca kan ha noe med å gjøre at jeg ikke gidder å skaffe meg dansk telefon, og bare bruker den norske når jeg er hjemme. må se å få lagt meg om ikke så alt for lenge, fordi jeg må opp tidlig i morra om jeg vil ha den directoren jeg helst vil ha ( Tod Polson ) til filmjam vi har om en ukes tid ellerno sånt.
TheKims Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nikkayoichi ga ingen treff i Gule Sider® Sjekk at du har skrevet riktig navn, adresse eller telefonnummer. Andre grunner til at du ikke får treff kan være at oppføringen er intern, hemmelig, reservert eller ikke i bruk
Eplefe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) **** Christies gate 11 Endret 31. januar 2010 av Eplefe
NikkaYoichi Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Du har nummeret mitt søta, det der er juks.
Demonfudge Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Våtts kukking? Har blitt en skikkelig tøse-kafée dette her. Hadde guttekveld i går, og fikk meg jobb på fredagen. Det har vært en grei helg.
Sameboe Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Våtts kukking? Har blitt en skikkelig tøse-kafée dette her. Hadde guttekveld i går, og fikk meg jobb på fredagen. Det har vært en grei helg. Det hørtes veldig femi ut, samtidig som man vet at det var mandig.
Anbefalte innlegg