Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)
Vet at "alle" her inne hater fotball, men hvorfor kan man ikke prate om fotball når man kan prate om alt annet?

Sier ikke det seg selv?

Endret av Slettet+5132
Skrevet
Siden vi tydeligvis skal poste bilder av måker legger jeg ut et bilde jeg tok i sommer med mobilen. :)

Thx nytt bakgr. bilde

Da umulig bli bra da det er tatt med mobil, men fett anyway. :D

Skrevet
Fordi dette ikke er fotballtråden. Dere har en tråd for sporten, da kan dere like så godt holde det der og ikke dra det til tråder der majoriteten ikke liker fotball.

Har ikke biler en egne tråder? Hva med filmer? Eller fuglene som har blitt postet på de siste sidene? Med din tankegang ender det nok opp med en død tråd som ingen bruker...

Så du mener at hvis jeg og noen brukere til hadde begynt å poste flere sider med prat som overhodet ikke interesser deg eller de fleste andre, så ville du ikke bedt oss holde oss i våre respektive tråder?

Ehh. Det er da hele jævla tiden ting som folk synes er komplett uinteressant her. Er bare å starte en diskusjon som folk synes er mer spennende, eller holde kjeft.

Skrevet
Siden vi tydeligvis skal poste bilder av måker legger jeg ut et bilde jeg tok i sommer med mobilen. :)

Thx nytt bakgr. bilde

Da umulig bli bra da det er tatt med mobil, men fett anyway. :D

Ble ikke så galt. post-125643-1264890474_thumb.jpg

Skrevet
Fordi dette ikke er fotballtråden. Dere har en tråd for sporten, da kan dere like så godt holde det der og ikke dra det til tråder der majoriteten ikke liker fotball.

Har ikke biler en egne tråder? Hva med filmer? Eller fuglene som har blitt postet på de siste sidene? Med din tankegang ender det nok opp med en død tråd som ingen bruker...

Så du mener at hvis jeg og noen brukere til hadde begynt å poste flere sider med prat som overhodet ikke interesser deg eller de fleste andre, så ville du ikke bedt oss holde oss i våre respektive tråder?

Masse her inne som ikke interesserer meg. Når det først blir snakket om noe interessant (for min del) så er det jævlig irriterende at folk hele tiden må klage. Om jeg hadde klaget på noe uinteressant hele tiden, hadde det nok endt opp masse klaging. Sånn som i stad, var masse snakk om øl/whiskey (noe som egentlig ikke interesserer meg). I stedet for å klage, ventet jeg på noe som faktisk var interessant. Det burde egentlig dere også lære dere. Hver gang det kommer to innlegg om fotball, blir man bedt om å stikke til fotballkategorien. Det står ingen steder at dette er en antifotballtråd...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...