Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Vanlig cookie dough eller chocolate chip? Det er to forskjellige, nemlig. Bohemian Raspberry vet jeg at de har her, den har jeg faktisk ikke smakt. Jeg elsker både Ben&Jerry's og Häagen-Dasz. Skulle ønske det ikke var så styggdyrt. :< Egentlig synes jeg Häagen-Dasz sin cookie dough er bedre enn Ben&Jerry sin. Edit: Sidious: Du kunne ikke tenke deg å sende meg noen? :< Endret 27. januar 2010 av Eplefe
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hah! Hvorfor bruker folka i Big Bang Theory INTERNET EXPLORER? Fordi Big Bang Theory er dårlig. Jeg er den eneste personen jeg har møtt som er enig med meg da Jeg er enig! Ang. cookie dough smakte den egentlig bare rom rosin og det var jo helt jævlig Nei, jeg holder meg til Mövenpic jeg. Swiss Chocolate
christinahk Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har ikke smakt Ben and Jerrys enda. Eller... kaaanskje cookie dough? Smakte sjokoladeis med browniebiter i en gang iallefall. Det var GODT!!
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hennig Olsen har en ganske god sjokoladeis med brownies-biter i
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Dette får holde får min lille mage
Sidious Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Eplefe: Vanlig cookie dough. Sende is? Det kan lett bli et vanskelig oppdrag. Du får pelle deg over svenskegrensa!
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Captn, den ble middag i går og i dag Veldig mektig, for å si det sånn.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Eplefe: Vanlig cookie dough. Sende is? Det kan lett bli et vanskelig oppdrag. Du får pelle deg over svenskegrensa! Send den innpakket i tørris eller noe slikt? Funker garantert. Jeg TRENGER den isen. :|Jeg sitter seriøst og ser på flyturer til Stockholm og Göteborg.
Sidious Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Eplefe: Begynner nesten å synes litt synd på deg nå. :/ http://www.benjerry.se/ourflavours/ <-Ser ut som de har et atskillig større sortiment hos "söta bror". Snodig. :O
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Captn, den ble middag i går og i dag Veldig mektig, for å si det sånn. Heh, må mekke meg noe sånt jeg og. Aldri tenkt på og ta på bacon etc på grandisen men det er jo genialt
christinahk Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hennig Olsen har en ganske god sjokoladeis med brownies-biter i Fullt mulig det er den jeg er smakt! Ååå, jeg vil haaaa....
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Har ikke smakt noe Ben&Jerry's jeg.. Det burde du
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har lagt merke til at Pistasje-is er lite populært. Det er jo den beste isen
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Nei fysj iiis.. takker meg til en påsa med ostepopp eller sørlands chips
Shikaru Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Dette får holde får min lille mage den der så rimelig digg ut! enkelt, og greit her kokte jeg grønnsaker og stekte litt kylling. var godt
Anbefalte innlegg