Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dog, har du vurdert å ostegratinere det hele? :D

Evt. ha en liten dæsj rødvin i panna når du steker kjøttet og poteten? :D

IMG_0439.jpg

Også nom nom. Jeg spiser ikke mye pappizza, men når jeg gjør det - og dekker den med bacon og ekstra ost - da er det omnomnom ^^

Og så litt av Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing og foodgasm.

Var dog osten og baconet som gjorde utslaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dog, har du vurdert å ostegratinere det hele? :D

Evt. ha en liten dæsj rødvin i panna når du steker kjøttet og poteten? :D

Skal huske det til neste gang!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_0439.jpg

Også nom nom. Jeg spiser ikke mye pappizza, men når jeg gjør det - og dekker den med bacon og ekstra ost - da er det omnomnom ^^

Og så litt av Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing og foodgasm.

Var dog osten og baconet som gjorde utslaget.

NAM!

Skrevet

I morgen blir en strålende dag. Septumpiercing hvis nesen min er tørr og fin, hente xboxen (<333) og! OG. Jeg får hentet den store bøtten med phish food jeg glemte hos faren til Are. Åååh, min kjære phish food, som jeg har lengtet etter deg. <3

Skrevet

Ben&Jerry?

Jeg sitter å tenker på hva jeg kunne ha hatt som "motstykke" i forhold til tatoveringen min jeg.

Har en lykkelig fyr som holder et hjerte..så da må det jo nesten være ondskap på den andre..en som kanskje knuser/kutter/sager eller kanskje spiser hjerte..

Skrevet (endret)
Ben&Jerry?

Jeg sitter å tenker på hva jeg kunne ha hatt som "motstykke" i forhold til tatoveringen min jeg.

Har en lykkelig fyr som holder et hjerte..så da må det jo nesten være ondskap på den andre..en som kanskje knuser/kutter/sager eller kanskje spiser hjerte..

Ja, Ben&Jerry's.

Phish_food.gif

I love you, deliciousness. :love:

Ang. tatoveringen din så synes jeg at en som ser emo ut med to halve (anatomisk korrekte) jenter hadde vært stilig. Just my first thought.

Endret av Eplefe
Skrevet
Hah!

Hvorfor bruker folka i Big Bang Theory INTERNET EXPLORER?

Fordi Big Bang Theory er dårlig. Jeg er den eneste personen jeg har møtt som er enig med meg da :p

Skrevet

Sidious: Bananiskrem generelt er bare nei for min del. Favorittene mine inkluderer en del som ikke er kommet til Norge enda. *gråte en liten skvett*

Blant annet brownie batter, Chocolate Chip Cookie Dough, Crème Brûlée, Mint Chocolate Cookie, S'mores og Jamaican Me Crazy. Pluss noe limited edition-greier, men de kommer vel ikke tilbake.

Skrevet
Sidious: Bananiskrem generelt er bare nei for min del. Favorittene mine inkluderer en del som ikke er kommet til Norge enda. *gråte en liten skvett*

Blant annet brownie batter, Chocolate Chip Cookie Dough, Crème Brûlée, Mint Chocolate Cookie, S'mores og Jamaican Me Crazy. Pluss noe limited edition-greier, men de kommer vel ikke tilbake.

Kun smakt Cookie Dough, Brownie og Bohemian Raspberry... Alle var forøvrig ganske gode :)

Skrevet

Cookie dough synes ikke jeg er så god. Snodig det, da de fleste har den som favoritt. Iallfall i min vennskapskrets. Jamaican Me Crazy selges her i Sverige. :)

Eplefe: Banan er nom nom nom!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...