Sirslask Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Noe bra? Jeg syntes det er awesome. Kommer ikke på noe å sammenligne med men er absolutt å anbefale
Licht Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Sånn mal apropos, jeg er rimelig sikker på at om ikke det er en forutsetning, så kan det iallefall komme godt med å ha fullført videregående dersom man skal starte revolusjon. Endret 26. januar 2010 av Zealuu
L4r5 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Lars: Hvordan gikk det til med glyserolen? Ikke kjøpt enda.
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Lars: Hvordan gikk det til med glyserolen? Ikke kjøpt enda. Okei! Men NÅ legger jeg meg, natta og sov godt alle sammen!
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Dæven. Jeg fleska til og kjøpte HTC Hero nå nettopp. Fra komplett. De hadde telenorkampanje, samme abbo som jeg har fra før for 1999,- Har aldri hatt en touch-telefon før. *glede seg* Endret 26. januar 2010 av Bytex
-Stalin- Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Deilig, nå er det bare 4999 til neste runde tall å unngå.
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Press link? Dama sover. Ooh, men skru av lyden funker? Btw, det er: Third Brigade - A Strangers Confession Hadde ikke du gått og lagt deg? Lars: du trenger sikkert ikke sette anlegget på full mugge da..Hun ligger under ti centimeter fra meg. Så gå ut i stuen.
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg sparer nok strøm uansett jeg. Jeg har ikke på lys eller varme. Og ja, jeg vet det er det, men det er så koselig at det er lett å gi blanke. Samme gjelder telys Sant, og jeg klarer ikke ta kontakt med nye folk på byen, uansett hvor full jeg er. Slitsomt nok å ta kontakt med folk jeg alt kjenner. Yeah, den første uken / de første to ukene på høyskolen og universitetet er det fadderuke for førsteklassingene så de skal bli kjent med området, folka og bli fulle som alker. Jeg husker ikke min i det hele tatt fordi jeg var så full, men jeg husker kompisen min sin, og årets, klarte å unngå å bli SÅ full da, holdt meg til sprit i stedet for å styrte øl på tom mage og springe og gjøre rebusløp halvnaken rundt om i Steinkjer. Som DDE sier: "Æ e gammal nok te å vær engslig, men ung nok te å gi faen". Fritt etter hukommelsen. Har ikke lett for å ta kontakt på byen jeg heller ved mindre jeg støtt er på det samme stedet. Har du prøvd det? Da blir det gjerne til at du møter de samme folkene gang på gang og plutselig blir det til at man hilser og etter hvert utveksler man noen ord osv. Høres ut som et morsomt konsept. Har bare hørt om faddere på barneskolen.
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg sparer nok strøm uansett jeg. Jeg har ikke på lys eller varme. Og ja, jeg vet det er det, men det er så koselig at det er lett å gi blanke. Samme gjelder telys Sant, og jeg klarer ikke ta kontakt med nye folk på byen, uansett hvor full jeg er. Slitsomt nok å ta kontakt med folk jeg alt kjenner. Yeah, den første uken / de første to ukene på høyskolen og universitetet er det fadderuke for førsteklassingene så de skal bli kjent med området, folka og bli fulle som alker. Jeg husker ikke min i det hele tatt fordi jeg var så full, men jeg husker kompisen min sin, og årets, klarte å unngå å bli SÅ full da, holdt meg til sprit i stedet for å styrte øl på tom mage og springe og gjøre rebusløp halvnaken rundt om i Steinkjer. Som DDE sier: "Æ e gammal nok te å vær engslig, men ung nok te å gi faen". Fritt etter hukommelsen. Har ikke lett for å ta kontakt på byen jeg heller ved mindre jeg støtt er på det samme stedet. Har du prøvd det? Da blir det gjerne til at du møter de samme folkene gang på gang og plutselig blir det til at man hilser og etter hvert utveksler man noen ord osv. Høres ut som et morsomt konsept. Har bare hørt om faddere på barneskolen. He he, jeg er bare på et sted når jeg er ute på byen. Vel, stort sett. Har ikke så mye til overs for de andre utestedene på Steinkjer, kanskje bortsett fra studentpuben, men selv om det er det stedet de fleste venna mine er på, så serverer de ikke drikke med over 22% alkohol der, so that's a no-no, siden den eneste vinen de har, er billig, tysk crap. Ja, det er ganske digg ^^ Vurderer nesten å melde meg på som fadder til høsten.
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kjipt å ikke like stedet vennegjengen går da. Men skjønner det ettersom du ikker er så begeistret for øl om jeg har skjønt det riktig!? Har riktignok dratt til de store høyder nå, men da jeg bodde på et lite sted og gikk ut var det kjentfolk på alle de få plassene man kunne gå så det var aldri noe problem å velge selvom de fleste jeg snakket med gikk et annet sted. Traff alltid på noen. Bli fadder du. Få kontakt med det indre barnet i deg.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Yeah. Så jeg henger der min bergenske kompis er bartender / DJ Er der jeg treffer de interessante folka uansett, ikke det at venna mine ikke er interessante, er bare det at nei ... jeg klarer ikke helt forklare det der Ha ha, det indre, forfylla barnet? Yff, burde legge meg, må ringe tante i morra for å høre om jeg kan bo hos henne når jeg drar til Oslo med lolida #2
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 God grunn til å vanke der. På mitt stamsted kjenner jegh til de fleste som pleier å spille. Legger meg straks jeg også. Skal bare drikke opp colaen først og det blir nok litt lesing på sengen. Sånn mal apropos, jeg er rimelig sikker på at om ikke det er en forutsetning, så kan det iallefall komme godt med å ha fullført videregående dersom man skal starte revolusjon. Spørs hvordan du vil kjempe...
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 I'll bring the bacon vodka and the bacon muffins!
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Bacon vodka :!: Jaja man slår to fluer i en smekk med den, Mett og full. Var det i Usa de ga ut brus med kalkun smak? Synes å huske den brusen for noen år tilbake.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Næsj, man burde kanskje prøve å legge seg? Kryssord og Mew, høres ikke det ut som en brukbar kombinasjon?
Anbefalte innlegg