After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Fisk er ikke noe godt! noe av det beste som finnes! Fixed Failed!
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Du er utrolig dårlig til å juge. Sameboe har så rett så rett! Fisk er 60% tilberedning Men det smaker jo like jævlig når tilberedningen er gjort, så hva er vitsen? Negative? Hvis fisk ikke smaker godt så er den tilberedt dårlig...
Wiciwato Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Du er utrolig dårlig til å juge. Sameboe har så rett så rett! Fisk er 60% tilberedning Men det smaker jo like jævlig når tilberedningen er gjort, så hva er vitsen? Da er du/foreldrene dine dårlig å lage fisk Nei, foreldrene mine er sikkert helt ok til å tilberede fisken (de lager jo ikke fisken, halloooo ), og hvis gud fant ut at det var en eller annen type skapning som skulle smake møkk så må det være fisken han valgte. Endret 25. januar 2010 av Wiciwato
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nei, foreldrene mine er sikkert helt ok til å tilberede fisken (de lager jo ikke fisken, halloooo ), og hvis gud fant ut at det var en eller annen type skapning som skulle smake møkk så må det være fisken han valgte. Kom til hytta mi i sommer så skal jeg mekke fisk for deg!
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Forstår meg virkelig ikke på folk som vil spise de greiene her...
b-real Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vi har fått det med oss at du ikke spiser fisk..ffs.. NEXT PLEASE.
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Forstår meg virkelig ikke på folk som vil spise de greiene her...Jeg spiser ikke øya og trynet, nei.
Wiciwato Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Nei, foreldrene mine er sikkert helt ok til å tilberede fisken (de lager jo ikke fisken, halloooo ), og hvis gud fant ut at det var en eller annen type skapning som skulle smake møkk så må det være fisken han valgte. Kom til hytta mi i sommer så skal jeg mekke fisk for deg! Å, så koselig! Da tar jeg med meg et spann blodpudding så kan vi se hva som er værst?
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vi har fått det med oss at du ikke spiser fisk..ffs..NEXT PLEASE. Okay. Da begynner vi med fotball da.
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vi har fått det med oss at du ikke spiser fisk..ffs..NEXT PLEASE. Hva er det du har skrevet hittil i dag som ikke bare har vært bullshit? Trodde dere veiledere skulle gå foran med et godt eksempel. Men det gjelder kansje ikke deg!?
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 @Sameboe og Chef Samebror; Var det ikke dere som hadde avatar der dere skålte mot hverandre i noen hvite frakker, for en tid tilbake? Husker det skapte noe forvirring i alle fall. Ikke spør hvordan jeg kom til å tenke på det.
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Lurer på om jeg skal dra meg i vei på dette på Supa og BrukBar: Spacerace 2000 flyr videre; fredag 29. januar er det Christian Kruzian og Rex Ronny (Trondheim Elektroverksted) + Romskip Møllenberg og Sjur ting (Technovikingene) som skal skape intergalaktisk dansestemning nede på Supa. Ta på deg 3d-briller og bli med på en IMAX-experience. BASS!! LYS!! ROMANCE!! HOUSE!! EXITEMENT!! Oppe på BrukBar spiller eksil-trønderen Mads W., kjent fra RubA'Dub Crew (DK), soul, funk, new-wave, disco, house og annet dansbart kos. Jah bless!
Skjelvgråt Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hmm, hvorfor tror jeg at du kjeder deg @Smurf ?
KKake Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.dannysbagel.com/images/flickr/c...y%20salmon2.jpgVann i munnen GIEF! Endret 25. januar 2010 av datating Fjernet quote av bilde
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hva er det du har skrevet hittil i dag som ikke bare har vært bullshit? Trodde dere veiledere skulle gå foran med et godt eksempel. Men det gjelder kansje ikke deg!? Vi har fått det med oss at du ikke spiser fisk..ffs..NEXT PLEASE. Er et godt eksempel på ting han har skrevet som ikke er bullshit.
KKake Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.dannysbagel.com/images/flickr/c...y%20salmon2.jpgVann i munnen GIEF! Endret 25. januar 2010 av datating Fjernet quote av bilde
Skjelvgråt Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.dannysbagel.com/images/flickr/c...y%20salmon2.jpgVann i munnen GIEF! mmm...Fooood Endret 25. januar 2010 av datating Fjernet quote av bilde
Anbefalte innlegg