Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ingen grunn til å resirkulere heller. Er mer enn nok olje til å fortsette plastproduksjonen. Og trær har vi strengt tatt for mye av.

Endret av Eplefe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi Nyhus has a gun, has a gun, has a gun.

And he ain't afraid of using it.

Uten ord.

Beklager hvis noen føler seg støtt, ikke det som var meningen.

Null problem, du kan bare ikke forvente at alle ønsker å brette ut livet sitt på internett. Lurer du på noe er det bedre å sende en pm, så er sjansen større for at du kan få bekreftet/avkreftet det du måtte lure på. Ikke at det hadde hjulpet noe i denne situasjonen riktignok.

Skrevet
Synes Dr. Pepper er det eneste som virkelig smaker kunstig. Men nå lurer jeg på om jeg må kjøpe en flaske når jeg skal handle middag. Har ikke drukket det på lang tid og nå ble det så fristende å prøve igjen.

Kan du kjøpe en til meg og? Har ikke drukket det på 3 år. :(

Prøver ut en ny avatar.. fant den.. et eller annet sted.

KJøpte ikke. Kan alltids vente til i morgen så blir det te med honning i kveld. Har akkurat lagd en kopp. :D Bra avatar. Jeg postet et bilde av Billy litt før.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Og trær har vi strengt tatt for mye av.

Så absolutt. Jeg bor 150m fra havet, men ser ikke annet enn trær som naboen har plantet. :realmad:

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Null problem, du kan bare ikke forvente at alle ønsker å brette ut livet sitt på internett.

Da er det jo godt at noen alltid står parat til å gjøre det for deg.

Skrevet
Det finnes høyere utdanning enn grunnskole vet du.

Utdanning og utdanning. Man lærer vesentlig mer brukbare ting utenfor skolen enn innenfor.

Du snakker av personlig erfaring? I så fall er jeg ikke overbevist.

Skrevet
Utdanning og utdanning. Man lærer vesentlig mer brukbare ting utenfor skolen enn innenfor.
Livserfaring og fagkunnskap er to vidt forskjellige ting.
Skrevet

Jeg må nesten si meg enig.

Skrevet (endret)
Livserfaring og fagkunnskap er to vidt forskjellige ting.

Yupp og amen!!

Og når det gjelder den setningen "man lærer mer utenfor skolen" har alt med hva slags liv man lever\har levd.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Non scholae sed vitae discimus

Vi lærer ikke for skolen, men for livet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...