Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine dype røtter i ikketroismen er dypt rystet av denne websiden:

<a href="http://omgud.jesus.net/" target="_blank" rel="nofollow">http://omgud.jesus.net/</a>

Disclaimer: Jeg er ikke troende og fant faktisk denne siden gjennom Facebook-ads av alle steder.....

Sier du ho og heim? Kult :D Hvor lenge bodde du oppi gokk?

Vodka og sjokomelk, derimot... :fun:

Uhm......

Juice er ja takk, men sjokomelk!!?

Endret av SpecialForce
Skrevet
Sangria er rødvin og fruktsaft.

Ja det vet jeg. Ser nå at det var du som hadde nevnt Sangria, mens Datasmurf sverger til rødvin og cola. Grøss og gru.

En gubbe på jobb snakker som en nordlending som leser bokmål. Veldig merkelig dialekt.

Er han fra Bardu-området, kanskje?

Skrevet
Jeg er så sikker på min heteroseksualitet at jeg kan gå i baren og bestille en Strawberry Dacquiri til meg selv uten å skjemmes.

Mulig du ikke skjemmes, men æren din forsvinner proporsjonalt med mengden dacquiri du drikker.

x2

Seiøst.

Neimen. Hva gjør du her da, pus?

Kommer innom når jeg trenger hjelp fordi jeg ikke orker å søke rundt på forumet. Im a lacy piece of scum... Pleier å få hjelp, så det funker. Skrev endel i DNFK forresten, med Hylo and company da jeg hadde min gamle brukerkonto. Kjenner ikke igjen så mange brukernavn nå lengre foruten triste folk som DanielZU, så da gidder man ikke. hehe.

Over til spørsmålet: For et par år siden pleide jeg å høre på krimfortellinger via radio på kveldstid, noen som vet om det finnes slike utlagt på nettet? Sykt deilig å sovne til.

Skrevet

Jeg vet hvordan barduværinger snakker, det høres mere ut som blanding av trønder og nordnorsk.

Han her høres ut som en som leser bokmålstekst med nordnorsk aksent rett og slett.

Skrevet
Jeg er så sikker på min heteroseksualitet at jeg kan gå i baren og bestille en Strawberry Dacquiri til meg selv uten å skjemmes.

Mulig du ikke skjemmes, men æren din forsvinner proporsjonalt med mengden dacquiri du drikker.

x2

Seiøst.

Neimen. Hva gjør du her da, pus?

Kommer innom når jeg trenger hjelp fordi jeg ikke orker å søke rundt på forumet. Im a lacy piece of scum... Pleier å få hjelp, så det funker. Skrev endel i DNFK forresten, med Hylo and company da jeg hadde min gamle brukerkonto. Kjenner ikke igjen så mange brukernavn nå lengre foruten triste folk som DanielZU, så da gidder man ikke. hehe.

Over til spørsmålet: For et par år siden pleide jeg å høre på krimfortellinger via radio på kveldstid, noen som vet om det finnes slike utlagt på nettet? Sykt deilig å sovne til.

Ja, det finnes. Må vel være no podcasts som har spesialisert seg i det?

Hvis ikke er det jo bare å kjøpe (eller låne på biblioteket) lydbøkre?

Skrevet
Jeg er dessverre ingen stor øldrikker enda

Og hvor stammer da fassinasjonen din for ekstra kaldt øl fra? Nysskjerrighet?

Det MÅ jo smake godt. Jeg elsker kaldt øl.

Datasmurf: ER DU MONGO? ØDELEGGE RØDVIN PÅ DEN MÅTEN?

Svært populær drikk i utlandet, lille venn :)

Dessuten blander jeg bare med fyldige rødviner, altså, de jeg ikke liker :p

Kunne aldri brukt noen gode viner på det.

Skrevet
I tyskland blander de øl og cola 50/50 som en "drink". Rareste jeg har sett eller smakt.

Ja, jeg har prøvd det der. Ikke det beste jeg har vært borti, men ikke det verste heller.

Skrevet
Sangria er rødvin og fruktsaft.

Ja det vet jeg. Ser nå at det var du som hadde nevnt Sangria, mens Datasmurf sverger til rødvin og cola. Grøss og gru.

Jeg sa jeg foretrakk det over sangria, ikke at jeg sverger til det.

Men det er en helt grei drikk. Rar smak der og da, og ganske merkelig ettersmak, men det går da ned et glass eller to med det i året.

Jeg bor i trøndelag og snakker flytende bokmål.La om uten grunn da jeg var 11-12.

Ikke verst. Jeg snakker brukbart lørenskogsk (visstnok, uten å ha den ringeste anelse om hvordan de snakker der da jeg egentlig aldri har snakket med noen jeg bevisst vet er derfra), og begynte å legge om til det det i 13-14-årsalderen, litt etter at jeg slutta å skrive dialekt på internett, for å gjøre meg forstått sør for Dovre :p Ble lei av at slekt og venner sa "Hæ?!" og "Kan du snakke norsk?" når jeg pratet til / med dem.

Kompisene mine himler med øya når jeg legger om da, og i fylla kan jeg skifte mellom flere språk og dialekter i løpet av en samtale, alt etter som hvem jeg prater med, eller, trenger ikke prate med folk engang, kan føre lange diskusjoner med meg selv også. Må være sært for folk som hører på. :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Teste youtube funskjon!

Får tårer i øyene av den! Er så fin!

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Vodka og sjokomelk, derimot... :fun:

Uhm......

Juice er ja takk, men sjokomelk!!?

Det er overraskende godt!

Datasmurf: ER DU MONGO? ØDELEGGE RØDVIN PÅ DEN MÅTEN?

Svært populær drikk i utlandet, lille venn :)

Dessuten blander jeg bare med fyldige rødviner, altså, de jeg ikke liker :p

Kunne aldri brukt noen gode viner på det.

Gode viner ér jo fyldige, mann! Er det NOE jeg hater bortsett fra bitter korksmak, så er det tynne viner. *hutre*

Gleder meg til de begynner med sesong tre av True Blood.

Endret av Lemon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...