Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var stua mi ledig.. skal så jævlig se på MADE og le av de som gidder og gjøre norsk novelle analyse leksa :p

Slik at de kan le av deg når det treffer deg midt i ræva senere? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var man endelig hjemme fra hytta :) Blir brownie og ostesmørbrød ikveld :D

Du har gått glipp av å bli mobbet av United-folka pga. 32-drakta du kjøpte. Mao. just as usual. :wee:

Jaja, deres problem at dere henger dere oppi et nummer.

Skrevet
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUU det stinker kattepiss av pcn min, men den lever allikevel :p

Slutt å tiss på pc'en din så ser du nok at det går bedre med en gang.

Skrevet

Det verste er vel at jeg har sittet foran PC'en i 8 timer og produsert 1,5 sider ren sørpe. Fin ikke kvalitet over det jeg har skrevet. Har ikke brukt mer enn samlet 10 minutter på selve rapporten.

Skrevet
Er jeg så spøkefull, da?

Jeg arbeider fortsatt med de kjedelige greiene fra i formiddag. Det blir omtrent 30 minutter internett og 1,5 minutter se på oppgaven uten å gjøre noe.

Si det. Tror ofte at du er allvrolig. Vet ikke riktig med det du skrev om Rybak før i dag... :p

Du har hverken bedt om dagsban eller gjemt unna noe internettkobling forstår jeg. men om du hadde brukt de 1,5 minuttene til å skrive hver gang hadde det sikkert hjulpet.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Jeg er kvalm!!!! :(

Spist altfor mye dritt.

Hva skjer med denne tråden? Samen pisser på datamarskinen sin, og hu her spiser sin egen(evt noen andres) dritt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...