Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så folk ikke skal tro at Mephistopheles er gal som skriver bare noe random, så redigerte jeg posten min etter at han redigerte posten sin igjen. :p

 

Det Egil sa!

 

Er litt ute av meg, etter nokre timar på lovdata.no, med nasen djupt nedi byggherreforskrifta, internkontrollforskrifta, arbeidsmiljøloven, forskrift om offentlig godkjenning for ansvarsrett, bustadoppføringslova osv...

 

No skal eg steike meg ein vaksen mengd med pomfritt, låse dummeboksen på Viasat4, og ta kveld etter at Scarface har gjort sitt...

 

*Forbannar seg over sin 3.redigering på få minutt.*

 

Edit: Scarface gjekk på laurdag, det var berre eg, grunna min ukuelige optimisme som tolka ting litt feil...

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Bah. PCen min er maks fucktard.

Nettet henger seg opp på visse ting hele tiden, og det gjelder kun på denne maskina. Har testa opp mot laptopen min og laptopen til romkameraten min (happy, Oda?).

Jeg vil bruke Facebook FFS! Samt lese blogger og se mer nett-TV hos NRK.

Facebook er fucktard her og

Weird, for det fungerer nemlig fint på laptopen min :p

Lenke til kommentar
Da har man blåst av 290 tusen på bil! :w00t:
Kjøpte ikke du bil for et par måneder siden da?

Den leverte vi tilbake etter en noe avslørende NAF-test, desverre.

Fortell mer!! Om nybilen, altså.

Det er en 2004-mod Volvo XC70, 2,5l bensin - med turbo. 200 glade hester under panseret. Sort skinninteriør med alt av utstyr, untatt elektriske seter (wtf? man blåser av 30k på RTI nav., men ikke 7k på skikkelige seter?), men slikt kan ettermonteres :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...