Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk Opera. Speed Dial funker nøyaktig som du beskriver. Og hver rute binder seg mot ett tall, f.eks. youtube.com = 1, google = 2, facebook = 3 osv.

 

Så jeg skriver bare 1 for å gå til forum.hw.no mine sider. Det er også det første bildet som dukker opp når du starten Opera hvis du vil det.

Lenke til kommentar
Bruk Opera. Speed Dial funker nøyaktig som du beskriver. Og hver rute binder seg mot ett tall, f.eks. youtube.com = 1, google = 2, facebook = 3 osv.

 

Så jeg skriver bare 1 for å gå til forum.hw.no mine sider. Det er også det første bildet som dukker opp når du starten Opera hvis du vil det.

 

Jeg bruker firefox. Er det noen lignende greier til den?

Lenke til kommentar

Jeg møtte en narkis på bussen idag som sa at jeg burde fjerne en føflekk, hvis ikke skulle jeg dø om to år. Hadde han ikke hatt så langt hippie-hår så hadde jeg sikkert klart å sagt noe stygt tilbake. Men la gå, de er jo tross alt mennesker de og, bare litt sløvere.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som jeg pleier å si; Man trenger aldri å spørre noen om de har iPhone. De lar deg som regel få vite det i løpet av ett minutt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Driver å tegner på paint nå. Må ordne alle detaljer flere ganger så det tar sinnsykt lang tid. Mye enklere å tegne for hånd, men gøy å øve seg litt på maskin og da.

 

Skjer med dere?

 

Jeg slites mellom fire valg: sove, lese gjennom brosjyrer og leite på nett etter aktuelle skoler, lage meg mat eller se The Big Bang Theory.

 

Jeg fant cocopops i skapet. !_W_I_N_!

 

lucky.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...