L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Mornings. Har åpnet en boks red bull og satt over cd med John Lennon. Imagine ble nettopp ferdig. Dere da? Sitter og lytter til Jokke og lurer på hva meningen med livet er. Du vet... det vanlige. Hvorfor har jeg fortsatt litt sunn fornuft?Har du nå det?
Petter Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor har jeg fortsatt litt sunn fornuft?Har du nå det? Har dessverre litt igjen prøver og overbevise meg selv om at vannkjøling er en god investering, men klarer det ikke.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har dessverre litt igjen prøver og overbevise meg selv om at vannkjøling er en god investering, men klarer det ikke.Argument: Alle støyallergikere i din omkrets vil takke deg.
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har lite å si når man er på, f.eks, The Gathering.
Petter Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 men det finnes jo utrolig gode luft kjølere som koster 1/5
Tanner Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Tips til forsinket julegave anyone? 100-150 kr, 17 åring, bestilles på nett. Noen som vet en kul gave?
Datasmurf Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 There's lots of snow in Hell Antar at du har vært der? Passert / stoppet på Hell mange ganger i mitt liv ja Jeg kjøpte skrotkjelken i Hell Woo! In other news, jeg hater at jeg glemmer ting om jeg ikke bruker det på et par månedder -_- Kan jo ingenting i Maya lenger og klarer bare lage stygge klumper.
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Mornings. Har åpnet en boks red bull og satt over cd med John Lennon. Imagine ble nettopp ferdig. Dere da? Sitter og lytter til Jokke og lurer på hva meningen med livet er. Du vet... det vanlige. Fri i dag eller?
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Fri i dag eller?Jeg er som kjent en av samfunnets kakkerlakker og avventer NAVs effektivitet. Så med andre ord: Ja.
WheelMan Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg synes snøen kan smelte i helvette!Du lider tydeligvis av akutt vinterdepresjon. Jeg ser meg nødt til å foreskrive 3000ml maltet brygg samt 120 min joachim nielsen. STAT! Skal vi ta det rett i blodet, doktor?
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Gimme some truth har spilt seg ferdig her og vurderer en boks red bull til. Ser ut til å være fint ute, men hørs ut som det blåser en del. Fri i dag eller?Jeg er som kjent en av samfunnets kakkerlakker og avventer NAVs mangel på effektivitet. Så med andre ord: Ja. Samme som meg altså. Men fikset litt på slutten.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Skal vi ta det rett i blodet, doktor?Del en av resepten tas oralt, mens del to anbefales påført membrana tympani.
Natrich Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Skal vi ta det rett i blodet, doktor?Del en av resepten tas oralt, mens del to anbefales påført membrana tympani. En respet er bare et papir som sier fra en doktor at pasienten kan ta ut den medisinen som da er et A/B-preparat. På medisinpakkningen står det hvordan man tar til seg medisnen. Les brukerveiledningen står det på pakka.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Samme som meg altså. Men fikset litt på slutten. God fiks, men den sier seg selv. Fremmedord er en morsom båt.Tullegutt. Et ord er da ikke en båt. En respet er bare et papir som sier fra en doktor at pasienten kan ta ut den medisinen som da er et A/B-preparat.På medisinpakkningen står det hvordan man tar til seg medisnen. Les brukerveiledningen står det på pakka. Rumpa mi bryr seg. edit: Det er forresten ikke helt uvanlig at det står hvordan medisinen skal brukes på resepten. Det er også mulig å få resept på ting som ikke er A eller B-preparater. Det har noe med mengde eller refusjonsrettigheter å gjøre. Endret 20. januar 2010 av L4r5
Shikaru Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) In other news, jeg hater at jeg glemmer ting om jeg ikke bruker det på et par månedder -_-Kan jo ingenting i Maya lenger og klarer bare lage stygge klumper. haha har du glemt alt allerede? sosa litt i maya i går, og ja jeg hadde glemt et par ting, men ikke basics og sånn da Edit: fjerna quotehelvette, og har fått meg sånn dansk cpr nummer ting nuh. tok bare et halvt år ca Endret 20. januar 2010 av Shikaru
Natrich Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Lars: Så seriøs du er! Aksepter at du ikke hadde helt rett.
Anbefalte innlegg