Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var ønska da jeg var på sesjon. Beste dagen i mitt liv! :D

Fysikken din er vel ikke akkurat noe å skrive av :p Også vet jeg ikke hvordan du er med sykdommer og slikt heller :) Så er kanskje ikke så rart, jeg kan ihvertfall ikke si at jeg er overasket :)

Jeg var meganervøs for at jeg skulle komme inn :p

Det eneste jeg skårte bra på på testene, var de som gikk på matte og språk og sånn, dårlig syn, dårlig fysikk, dårlig hørsel, og skjør psyke.

Jeg måtte inn til ekstra samtaler med lege og psykolog :p

Da er det ikke så rart at du slapp da :)

I know. :)

 

Det eneste brukbare stedet å henge i Oslo og innta alkohol er Andreas pub i andre etasje på Galleriet / busstasjonen / hva enn det er :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var ønska da jeg var på sesjon. Beste dagen i mitt liv! :D

Fysikken din er vel ikke akkurat noe å skrive av :p Også vet jeg ikke hvordan du er med sykdommer og slikt heller :) Så er kanskje ikke så rart, jeg kan ihvertfall ikke si at jeg er overasket :)

Jeg var meganervøs for at jeg skulle komme inn :p

Det eneste jeg skårte bra på på testene, var de som gikk på matte og språk og sånn, dårlig syn, dårlig fysikk, dårlig hørsel, og skjør psyke.

Jeg måtte inn til ekstra samtaler med lege og psykolog :p

Da er det ikke så rart at du slapp da :)

I know. :)

 

Det eneste brukbare stedet å henge i Oslo og innta alkohol er Andreas pub i andre etasje på Galleriet / busstasjonen / hva enn det er :p

 

Hah! Jeg er dansk statsborger, og måtte melde ifra at jeg ønsket førstegangstjeneste. Sendte søknad, fikk ikke noe svar før en gnom ringte meg et år senere, for å høre om jeg hadde hørt noe... Sa at det har jeg ikke, og fikk beskjed om å sende inn ny søknad, men at jeg mest sannsynlig ikke kom inn, da det var for mye papirarbeid :!: Så jeg droppa det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...