Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ikke liker jeg Se & Hør, og ikke vil jeg ha noe fin kjole.Eller, de er jo fine i mine øyne, men ingen andre syns de er fine. Mitt neste prosjekt er knallgul kjole med sorte polkadotter Du skulle vært med på Norges Herligste, "Forumkjoletrollet" skulle du hett
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 "Oppgåve i sidemål Teksten skal skrivast i ein skjønnlitterær sjanger, dvs. forteljing, novelle osv. Grensesjangrane brev, dagbok og tale kan også brukast. Teksten skal i utgangspunktet vere kortare enn teksten du skal skrive på hovudmål." Noen som har en ide til hva jeg skal skrive om? :| Er helt blank...
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 hva med miniskjørt og rpp? Ha ha, Pai har allerede prøvd å få til det. Fungerte dårlig, søss påstår enda at jeg vil ødelegge miniskjørtet hennes om jeg prøver det. Ikke liker jeg Se & Hør, og ikke vil jeg ha noe fin kjole.Eller, de er jo fine i mine øyne, men ingen andre syns de er fine. Mitt neste prosjekt er knallgul kjole med sorte polkadotter Du skulle vært med på Norges Herligste, "Forumkjoletrollet" skulle du hett Hva er det? De greiene med Ylvis-brødrene? *yuck*
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg digger Se&Hør. Det var alltid det store høydepunktet hjemme når det var tirsdag og mamma hadde kjøpt S&H på vei fra jobb! Alle ville lese det først. Nå er det seher.no som gjelder for ferskeste britney-news.
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Teit at Se og Hør har seher.no som nettside. Hadde det ikke vært genialt med seoghor.no?
b-real Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Noen som har en ide til hva jeg skal skrive om? :| Er helt blank...Hadde ikke du fått internet nå? Skulle ikke det problemet være løst da? *le* Nice attentionwhoring smurfen.
Licht Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hurra, ny blogpost. Nå må jeg finne noe å gjøre. Dessuten lyser Wii-en, JHC som jeg skvatt den den plutselig lyste opp som en annen messias i natt. VC-oppdatering, kanskje? 8D
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Bruker ikke internett til å finne det. Jeg måtte ha internett for å hente oppgaven...
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Teit at Se og Hør har seher.no som nettside. Hadde det ikke vært genialt med seoghor.no? Du skal vite at det VAR faktisk seoghor.no i starten. Men det ble endret til seher.no etter hvert. Lurer på hvorfor
Henrik C Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Uff, Arendal er ille nå. Blåser, regner og er drittvær - og gjett hvem som gikk hjem fra skolen da? Og på toppen av det hele må jeg gå til byen igjen etterpå, og så opp til skolen etter det igjen. Det vil si at jeg får cirka 3 km å gå samlet i verste regnværet. Enda bra at jeg har en god seilerjakke her hjemme, hvis ikke hadde det vært helt forferdelig.
b-real Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er vel ikke attention-whoring! *snurt* Kjære vene deg mann, selvfølgelig er det attentionwhoring du gjør og det vet du selv.
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Haha, klarte jeg nettopp å femstjerne Number of the Beast og Pride and Joy på Expert, og så nesten femstjerne Before I Forget på samme vanskelighetsgrad? Hint: Visst faen.
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Er ikke kommet til NOTB på expert enda. Ble så forbanna sist at jeg ikke har spilt på 2 uker nå.
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Er ikke kommet til NOTB på expert enda. Ble så forbanna sist at jeg ikke har spilt på 2 uker nå. Mangler Before I Forget, Knights of Cydonia, Raining Blood, Cliffs of Dover og One, så har jeg fem stjerner på alt. Det kommer til å ta tid. Spesielt Raining Blood. TtFaF står fortsatt uten å ha blitt pløyd gjennom, og det skal ordnes på.
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er vel ikke attention-whoring! *snurt* Kjære vene deg mann, selvfølgelig er det attentionwhoring du gjør og det vet du selv. Er det vel ikke.
b-real Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Er det velikke.What ever makes you sleep at night
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vi er alle attentionwhores til en viss grad. Endret 31. januar 2008 av L4r5
Nie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg er helt utrolig attentionwhore. Får jeg plusspoeng for å faktisk innrømme det? x) Endret 31. januar 2008 av Nie
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ja, det gjør du. Endret 31. januar 2008 av L4r5
Anbefalte innlegg