Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg bare skal kaste tastaturet mitt.

Hvorfor det?

Vel, det er min eneste måte å kommunisere med omverden, men alt jeg får frem er faenskap og klager og depping og synes synd på meg selv-ing, og det er visst galt fordi det er så mange her i verden som har det mye verre enn meg og ergo har jeg ikke rett til å whine.

 

Samt at ingen forstår meg for jeg har sære meninger og drømmer og planer og slikt.

Dette er barneskolen om igjen da jeg tegna hakekors på meg selv og pennalet og sekken min med sprittusj, ikke fordi jeg var en nazist eller sto for det nazistene gjorde under krigen, men fordi jeg ville ha et annet syn enn de andre, ikke følge strømmen, samt prøve å forstå de. De kan da ikke ha vært så onde som folk skal ha det til.

For dem virka det vel rett og bra, de var vel ikke med vilje og slikt.

Lenke til kommentar
Yesyes, move along people, nothing to see here.

 

Ok!

 

Noen andre såre temaer noen kan ta opp, det begynner å blir daut her igjenn...

 

Det viktigste er uansett at jeg endelig har kommet meg hjem etter drøyt 10 timer på skolen i dag. :D OG jeg har laget mer meksikansk gryte. Who want some?

 

Jeg skal være op skolen til 8 på torsdag :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Vel, det er min eneste måte å kommunisere med omverden, men alt jeg får frem er faenskap og klager og depping og synes synd på meg selv-ing, og det er visst galt fordi det er så mange her i verden som har det mye verre enn meg og ergo har jeg ikke rett til å whine.

 

Samt at ingen forstår meg for jeg har sære meninger og drømmer og planer og slikt.

Dette er barneskolen om igjen da jeg tegna hakekors på meg selv og pennalet og sekken min med sprittusj, ikke fordi jeg var en nazist eller sto for det nazistene gjorde under krigen, men fordi jeg ville ha et annet syn enn de andre, ikke følge strømmen, samt prøve å forstå de. De kan da ikke ha vært så onde som folk skal ha det til.

For dem virka det vel rett og bra, de var vel ikke med vilje og slikt.

Fikk du ikke negative reaksjoner fra lærerene og voksne?

Lenke til kommentar
Jeg skal være op skolen til 8 på torsdag :ermm:
Til åtte bare EN dag i uka? TSK TSK TSK!

 

:D

 

Neida. Hva skal du der, mr stay-late-guy?

 

Det er bare på den torsdagen.

 

Vi skal ha åpen skole, og jeg vet ikkenoe mer om det, bortsett fra gratis pølser i kantinen til oss. De har tilogmend kalkunpølser til de sære folka som ikke vil ha vanelige pølser. Det er alt jeg vet om det.

Lenke til kommentar
Vi skal ha åpen skole, og jeg vet ikkenoe mer om det, bortsett fra gratis pølser i kantinen til oss. De har tilogmend kalkunpølser til de sære folka som ikke vil ha vanelige pølser. Det er alt jeg vet om det.

Oh no you didn't!

 

Slapp "heldigvis" åpen skole jeg. Kjemiforsøk til den andre gruppa, gratulerer!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på et sted å laste opp avatarer til, jeg. Vet dette forumet har egen opplastingsfunksjon, men langt fra alle forum har det. Skulle hatt en avatar til et par andre steder også. Ideas? Må ikke ta en halv evighet å loade såklart. Og ingen popups for alle som ser sida jeg skriver innlegg på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...