Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Synes da uddis høres mer nedverdigende ut enn en forkortelse...

 

Hva er det i så fall en forkortelse av? Er i grunn ikke nødvendig å gjøre det til en vane å slenge det rundt seg.

 

Uddis er en forkortelse av utlending.

 

hvorfor du mene jeg ikke si uddis?

Udiss er IKKE en forkortelse av utlending. Det er nedverdigende slang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine utsagn er så rasistiske som dere tolkere dem til å være.

 

Alle som ikke er norske er utlendinger sett fra en normdmanns øyne, og jeg er villig til å sette 50kr på at han kisen ikke ble drept av en nordman.

 

Og uddis er heller ikke et rasistisk slang, ettersom utlendinger selv kaller seg for uddiser.

Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...