Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faktisk, ja... Hoppa over et kaninhinder, noe som ikke var direkte smart.

oooo, skjebnens ironi. synd det var andre gangen :thumbup:

Skrevet

Kom nettopp hjem fra fisketur med en venninne.

Antall fisk Mathias: 5

Antall fisk Linn: 0

Hahah! Bare synd jeg ikke liker fisk.

Skrevet

Noen som har bodd 3 stk på 1-roms leilighet før? Bare lurer på hvordan det er, reiser på partytur denne uka, og det kan bli spennende :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Noen ide til hva jeg kan gjøre ??

Skrevet
Noen ide til hva jeg kan gjøre ??

Alt. Du kan gjøre alt. Hva du vil. Hva som helst i hele universet. Du kan gjøre det, det kan hende du feiler, men du har ihvertfall prøvd. Alt.

Skrevet

Smakte en kjempegod ny fanta i Sverige i dag. Fanta med Ananas smak eller "Fanta pineapple" Det var virkelig god for det smakte ganske mye ananas. Den må prøves. Kjøpte 10 1,5 litere med det. Er aldri nesten noe slikt nytt som kommer til Norge, skal bare være standard av alt her -.-

Skrevet
Smakte en kjempegod ny fanta i Sverige i dag. Fanta med Ananas smak eller "Fanta pineapple" Det var virkelig god for det smakte ganske mye ananas. Den må prøves. Kjøpte 10 1,5 litere med det. Er aldri nesten noe slikt nytt som kommer til Norge, skal bare være standard av alt her -.-

for en veldig random piece av informasjon. oddly disturbing.

Skrevet
Så gamle logger kan du forøvrig få slettet. Bare til å ta kontakt på [email protected]. Vi fjerner generelt sett logger som er over 2 år gamle, såfremt 0% er nådd. Vi vurderer også å redusere dette til 1 år, noe undertegnede i hvert fall ønsker.

Men det må gjøres manuelt, så det er bare til å sende en henvendelse. :)

Der er jeg å enig :)

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Stille det var her :wow: ??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...