L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Snurring, sånn hermetikk? Æsj den blandingen hørtes kvalm ut. Eneste som manglet for å få blandingen perfekt var vaniljesaus og bacon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Lage smoothie av det. mmm Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Snurring, sånn hermetikk? Æsj den blandingen hørtes kvalm ut. Eneste som manglet for å få blandingen perfekt var vaniljesaus og bacon. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Du glemte karri. Man må ha karri. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Vet dere hvordan man gjør det etter en tur i utlandet og restpenger man har med seg hjem ? kan jeg ta med alt av mynter og seddler til innskuddsautomaten i banken og bare få det på konto ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Gjorde det med mine Euro etter en polentur. Det er vel noe gebyrer om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Kan være enig i at sjokolademelk er godt da. Iskald litago Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Enig der jeg også. Spesielt når man rister den slik at det blir skum Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Gjorde det med mine Euro etter en polentur. Det er vel noe gebyrer om jeg ikke tar feil. Okey, vet de tar gebyr i skranken , usikker på de innskuddsautomatene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Snurring, sånn hermetikk? Æsj den blandingen hørtes kvalm ut. Gjør underverker. Snurringen til frokost etter zyrtecen. Cola også forresten. Banan litt senere på dagen, sammen med sjokomelka. Røyk gjør også underverker dagen derpå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Bah, uten dusj og strøm i to uker. Wish me well. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Bah, uten dusj og strøm i to uker. Wish me well. Vær så snill å si du kan bade i sjøen eller noe lignende i løpet av de to ukene? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Må nok det. Neida, og etterpå skal jeg komme på besøk til samtlige forummedlemmer. Endret 24. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Har to dusjer, ett badekar og en hagedam til rådighet! Skal selvsagt få litt spenn for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Endelig hjemme etter en laaaaang dag på skytebanen. Tar på å arrangere stevne gitt. Jammen glad jeg ikke trenger å hjelpe til der i morgen. Satser heller på å sove til langt på dag Endret 24. juli 2010 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Ååh. Snart tid for snacksy G&T som drikke til kyllingvinger og potet av ypperste kvalitet. Nå, et par minutter før maten er ferdig så finner jeg ut at jeg burde lage en slags dip eller noe saus, men hva? Ketsjup er litt kjipt føler jeg. Har taco-saus og krydder tilgjengelig . Og såklart: nyeste episoden av The IT Crowd Endret 24. juli 2010 av chokke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Bah. Da så. Bare 45 dager? Hvor har du gjemt kjæresten egentlig? Militæret eller noe? Dagligvarejobb tar jeg ikke på meg frivillig, for å være ærlig. Jeg hater kunder som meg. Militæret og noe, ja. Nei, jeg ser forsåvidt den. Nå skal jeg heldigvis ikke sette min fot innenfor dørene der på tre uker. Og såklart: nyeste episoden av The IT Crowd Awesome. Sparer den til i morra, tenker jeg. Prioriterer sosialisering med gamle venner i dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Bestemor kommer snart. Får vel ta på meg ei bukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg