Gå til innhold

Den store XBOX 360 HD DVD tråden


Mortis360

Anbefalte innlegg

XBOX 360 HD DVD

 

hddvdwg5.jpg

 

Hvis du har kjøpt eller kjøper en XBOX 360 HD DVD-spiller mellom 01.10.2007 og 31.01.2008 så kan du få fem gratis HD DVD filmer! Tilbudet finner du her!

Dette tilbudet gjelder også alle andre HD DVD avspillere kjøpt i denne tidsperioden, du finner alt du trenger her.

Diskusjon om hva som er best av HD DVD og Blu-Ray er ikke tolerert her, det vil umiddelbart bli rapportert.

Det samme gjelder salgsposter, de blir også rapportert umiddelbart.

Krav:

 

  • Den originale strekkode finnes på utsiden av Xbox360 HD DVD-spiller pakken.

  • Original eller kopi av kvittering for kjøp av HD DVD spiller; kjøpt mellom 01.10.2007 til 31.01.2008 med salgsdato og pris tydelig markert.

 

Spørsmål?

 

Q: Det finnes flere strekkoder på utsiden av esken, men hvilken av disse?

A: Det er altså serienummeret du skal fylle ut her (S/N: XXXXXXXXXXXX).

 

Q: Hva inneholder esken?

A: Installasjons-DVD, HD DVD spiller, fjernkontroll, strømforsyning, manual og USB-kabel.

 

Q: Hvilke selskaper støtter HD DVD?

A: Du finner komplett liste her.

 

Q: Funker denne enheten på alle XBOX 360 konsoller?

A: Ja, den funker på alle konsollene, den kan også kobles til PC, ett kjapt søk på nettet så finner du drivere for bla XP, i OSX og Vista blir den funnet automatisk.

 

Spørsmål og svar kan legges til senere.

 

Expert kjører kampanje på denne spilleren, hvor du får den til 1299kr!

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta et kikk på det Dreamworks har laget, f.eks Shrek!

 

EDIT: tok en kjapp titt hos axelmusic; Du kan også få Polar Express og Ant Bully til HD DVD.

 

dessverre (kjekt for oss som heier på BD) for HD DVD finnes det ikke så mange tegnefilmer som utgis til dette formatet, da Disney/Pixar, Sony er ekslusivt til BD :D

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

har både ps3 og 360 men ikke kjøpt HD spilleren til 360.....forbanna synd at den ikke er innebygd som blu-ray på ps3.

Foreløpig så kjøper jeg kun utvalgte blu-ray titler....som Disney utgivelser.

Kunne tenkt meg Transformers i HD men da må jeg alså kjøpe spiller til 360.....akkurat som mange 360 eiere ønsker seg Disney titler.Så viktig er ikke HD-DVD at jeg gidder surre med det.....ennå ihvertfall.

:blush:

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Ah, så om du er ute etter tegnefilmer er BR det beste valget da? Disney eier :love:

Men så skal det jo komme ut Disney filmer på Xbox Live Video Store, er ikke liksom MS på "HD DVD laget" ..? Eller kan det komme ut Disney filmer på XBLIVE uavhengi HD DVD/Blu-ray?

 

Og hva om HD DVD vinner format krigen? Vil vi aldri se Disney i HD da?

Lenke til kommentar

Det stemmer, Disney/Pixar er foreløpig ekslusivt til BD (det heter BD, BlurayDisk), og jeg har hvertfall ikke hørt noe mere om at de skal bytte side heller.

MS er på HD DVD laget, ja, det kan "selvsagt" komme ut filmer på Xlive, men tviler på at de har fått rettigheter til dette. De kan vel selge vanlig DVD, men noe høyoppløst tviler jeg sterkt på. Dette vil jeg se link på hvis du har...?

 

 

Hvis HD DVD skulle vinne, vil nok alt av BD rereleases til HD DVD (ikke at jeg tror det kommer til å skje, menmen)

Lenke til kommentar
Ah, så om du er ute etter tegnefilmer er BR det beste valget da? Disney eier :love:

Men så skal det jo komme ut Disney filmer på Xbox Live Video Store, er ikke liksom MS på "HD DVD laget" ..? Eller kan det komme ut Disney filmer på XBLIVE uavhengi HD DVD/Blu-ray?

 

Og hva om HD DVD vinner format krigen? Vil vi aldri se Disney i HD da?

 

Ikke hørt noe om disney titler på Xbox Live Video Store,sånn som situasjonen er nå så tviler jeg på det.

Litt off topic men 3000,- for blu-ray spiller (PS3) er jo en meget bra deal da.....

Gleder meg til Rataouville kommer på BR i februar.....

Lenke til kommentar
Det stemmer, Disney/Pixar er foreløpig ekslusivt til BD (det heter BD, BlurayDisk), og jeg har hvertfall ikke hørt noe mere om at de skal bytte side heller.

MS er på HD DVD laget, ja, det kan "selvsagt" komme ut filmer på Xlive, men tviler på at de har fått rettigheter til dette. De kan vel selge vanlig DVD, men noe høyoppløst tviler jeg sterkt på. Dette vil jeg se link på hvis du har...?

 

 

Hvis HD DVD skulle vinne, vil nok alt av BD rereleases til HD DVD (ikke at jeg tror det kommer til å skje, menmen)

Står noe om det her.

Lenke til kommentar
Disney har pumpet ut filmer på Xbox LIVE ganske så lenge nå..... Siden Sommeren 2007

 

 

etter hva jeg har hørt så gjelder dette leie dvs du kan kjøpe å laste ned og filmen vil virke i 2 uker.........

Vil eie ikke leie...en annen ting er at fimene er "720p" mens selve HD utgivelsene er i "1080p"

Stor forskjell for alle med STOR fullhd skjerm

Lenke til kommentar
Og hva om HD DVD vinner format krigen? Vil vi aldri se Disney i HD da?

 

Disney har selv sagt at de vurderer og bytte over til HD DVD, står bla. her og her. Har også vært her på hardware.no om dette.

 

~ Mortis360

 

Artiklene er fra mars og oktober 2006....

 

Disney har slått fast sin posisjon hos Blu-ray mange ganger etter dette.

 

Så da blir det nok kun Xbox Live download for få Disney i HD format for Xbox 360 eiere - dog ikke i Norge enda da vi ikke er en del av Europa. Dessverre.

 

 

EDIT: FILMTILBUDET som her nevnt om 360 add on spilleren gjelder for alle HD DVD spillere, altså de også de stand alone spillerne fra Toshiba. De som ønsker tilbudet om fem filmer og har/har kjøpt Toshiba HD DVD spiller i samme tidsperiode som nevnt i start innlegget, bør gå inn på denne siden her: http://www.hddvdeurope.com/ , velge norsk språk og deretter avspiller for å få skjema å fylle ut.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...