Gå til innhold

Den store XBOX 360 HD DVD tråden


Mortis360

Anbefalte innlegg

Kjøper de fleste HD DVDene mine fra USA (fra Amazon.com, Deepdiscount.com eller DVDpacific.com), der koster de fleste utgivelsene rundt 19-20 $. Det vil si rundt 100 lappen for en film, så og si det samme som å kjøpe en billig film på platekompaniet f.eks.

 

Du må selvsagt betale frakt også, men det trenger ikke være mer enn rundt 30 kroner.

HD DVD er sonefritt, i motsetning til Blu-ray, så du trenger ikke kjøpe det i butikk her.

 

Hvor mye blir frakt på en ordere på f.eks 2 - 3 filmer hos Deepdiscount?

 

~ Mortis360

 

Deepdiscount bruker vist en utregning basert på verdien på ordren :

 

$0 - $25 : $5.95

$25.01 - $50.00 : $8.95

$50.01 - $100.00 : $12.95

$100.01 - $249 : $16.95

Over $249 : $39.95

 

Dette er da billigste alternativ og skal bruke mellom 10 - 20 dager. 2 filmer blir kostende mellom 25-50$ skulle jeg tro, altså 8.95$ (48 kroner).

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående det Expert tilbudet:

 

Er det dyrere å kjøpe fra butikk enn på nett?

 

Hvis jeg velger å bestille fra nett og ber om henting i butikk, vil jeg da kunne få kjøpt den samme dagen fra butikk, hvis de har på lager ,eller sendes den til butikken fra en eller annen lager noe som kan ta et par dager?

Lenke til kommentar
Angående det Expert tilbudet:

 

Er det dyrere å kjøpe fra butikk enn på nett?

 

Hvis jeg velger å bestille fra nett og ber om henting i butikk, vil jeg da kunne få kjøpt den samme dagen fra butikk, hvis de har på lager ,eller sendes den til butikken fra en eller annen lager noe som kan ta et par dager?

 

Vet ikke selv, vil nok anbefale å bare ta kontakt med de for å sjekke. Var vel noen i denne tråden som mente at tilbudet ikke var i butikk lengre, så det kan hende at dette kun er et tilbud som gjelder i nettbutikken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Etter litt om og men og vurdert om jeg skal bygge meg htpc med innebygd hd dvd-rom eller ryktet om Xbox 360 Ultimate med innebygd hd dvd-spiller (som det vel ikke ble noe av) bestemte jeg meg (endelig) for å bestille med hd dvd add on til 360. Bestillte filmene Oceans 11-13-box, Bourne-filmene og Fear and Loathing in Las Vegas. Dette blir nice:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen flere som bestilte rett før jul, som har fått de filmene, tror det nå har godt over 1 mnd, har ikke hørt noe enda om de filmene?

 

 

Sendte min også rundt en tiden ja, ikke hørt noe enda...

 

Sendte inn bestillingen rundt 15.des... fortsatt ikke hørt eller sett noe!

Lenke til kommentar

For folk som vil oppleve noe stort.

Se Transformers HD-Dvd på en HD-tv.

 

Oh mother of..... for et SINNSYKT bra bilde!!

 

Denne filmen er et must bare for å kjenne haken falle ned i fanget.

Mens haken er der nede, fyll kjeften med popcorn og heis kjeven opp igjen.

Skyll ned med saft, og nyt bildet.

Det er uten tvil det råeste jeg har sett fra High Definition verden så langt.

Og jeg har en del Blu-Ray og HD-Dvd filmer stående i hyllen her, men ingen ting er på høyde med Transformers HD-Dvd.

 

Herved anbefalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...