Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Leste en lignende tråd på VGD. Var en som nevnte en film som het "elgslakt 2" Slakting av levende elg og det som værre er. Reggisøren fikk vist livstid for dyreplaging elns. vet ikke hvor det skjedde, men høres sykt ut. Må nevne at en av de jævligste scenene jeg har sett i noen film er den spessielle henrettelsen av den negeren i begynnelsen av American history X. Når han blir truet til å gape over fortauskanten, hører tennene som skraper i sementen, og den godeste Norton tråkker til i bakhodet på han. skikkelig ekkelt.

 

Ja gode gud det tenkte jeg på også, arg de lydene.. "kakk, kadunk, splatt".. Noen ting blir værre når man ikke får se alt, og fantasien får spille fritt :o Var litt shabby i noen uker etter at jeg så den scenen første gang..urk :-?

 

En annen jeg husker er i Platoon, når han ene amerikanern klikker og knuser huet på en vietnameser med kolben på rifla.. sinnsykt voldelig (her ser man heller nesten ingenting) og bra er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cradle of Fear..

Likte egentlig filmen i motsetning til de fleste andre :wink: .

Eneste jeg mislikte var de utrolig irriterende lyd-effektene ..

Hmm.. Fikk lyst til å se den på nytt

Cradle of fear er det største møkka filmen eg noen gang har sett. Amatør dritt som bare kan vises til venner og kjente.

 

Ne'ei :shrug:

Den er faktisk ganske bra...

Har sett dårligere... som the blob, robot ninjas og Herkules i New York...

 

Braindead er sinsykt ekkel i starten :yes: Serlig under måltidet men det middags gjestene :lol:

Lenke til kommentar
Faces of Death II.

 

ALDRI se den!

Har mange små klipp men har ikke fått tak i hele filmer. Ja det er nasty men den værste filmen eg har sett må være braindead.

 

Er ikke mye av det " Faces of death " greiene fake da ? :shrug:

 

Oh ikke at det gjoer meg noe da , har ikke sett noen av filmene i serien og har ikke tenkt aa gjoere det heller . :o

Lenke til kommentar
Faces of Death II.

 

ALDRI se den!

Har mange små klipp men har ikke fått tak i hele filmer. Ja det er nasty men den værste filmen eg har sett må være braindead.

 

Er ikke mye av det " Faces of death " greiene fake da ? :shrug:

 

Oh ikke at det gjoer meg noe da , har ikke sett noen av filmene i serien og har ikke tenkt aa gjoere det heller . :o

Nei det er derfor det er så ekkelt fordi ekte mennesker blir drept og greier. :(
Lenke til kommentar

Litt OT:

Tidligere har favorittmaten min til skrekk/splatter vært lunka SpagettiRimini, og lyset må være av når man spiser selvfølgelig. Det har funka bra lenge, men blitt litt kjedelig.

I kveld var den eneste hermetikken tilgjengelig TrønderSodd. For en effekt! Vent til tempen har sunket såpass at fettet begynner å klumpe seg. Savna litt de lange trådene fra min egenkomponerte løksuppe m/sauekjøtt, men dette kan muligens kombineres.

Tror kanskje det var lukta som gjorde sodd'n så bra.

Lenke til kommentar

Badtaste og Braindead er begge laget av Peter Jackson på eget budsjett. Ikke akkurat Lotr størrelse. :D

 

Men det blir så mye blod og gørr at det bare blir dumt og morsomt. De er egentlig aldre kvalmende eller vemmelige.

 

Cradle Of Fear er i samme kategori som de to først nevnte. Men den blir nok aldri den kult klassikeren som Badtaste og Braindead er.

 

Jeg har sett min del av blod og gørr og rynker sjeldent på nesa, men Ultimate Fighting Championship blir nesten litt for hard kost for meg til tider. Men det har vel mer med at jeg vet at det er virkelig og ikke bare noe tull og masse spesial effekter. :roll:

 

Blair Witch Project er bare tåpelig etter min mening. Ikke skummel overhodet. Men på en annen side så kan det jo være at jeg er litt immun mot skrekk da. 8)

Lenke til kommentar
Jeg har sett min del av blod og gørr og rynker sjeldent på nesa, men Ultimate Fighting Championship blir nesten litt for hard kost for meg til tider. Men det har vel mer med at jeg vet at det er virkelig og ikke bare noe tull og masse spesial effekter.  :roll:  

HVA?? UFC er jo konge kult! Har forresten Alle UFC fightene på cd'r (nesten alle).
Lenke til kommentar

 

Mener faktisk helt seriøst at enkelte episoder av mummidalen var skumlere!

 

Husker fremdeles hvor redd jeg var da de skumle kjøttetende plantene kom opp av kjelleren...

 

Jeg liker ikke skrekkfilmer, hva er det som er så gøy ved å bli skremt? Det er akkurat som de sakene på internett som bare er lav musikk i starten og plutsleig spretter det fram et eller annet stygt med et hyl og du skvetter noe jevlig. Psykisk smerte er det. Sadister (nesten) hele gjengen..

 

Og ja, jeg ser på verre filmer enn pelle poltibil. (så den forresten på kino i dag! :D )

Lenke til kommentar

Ser at Cannibal Holocaust er nevnt her.

 

Jeg bestilte den fra nett (en kompis sa jeg MÅTTE ha den), og

visste i tillegg at den var en utpreget kult-film. Kunne godt ha greid meg uten den, for å si det sånn! Skilpadde-scenen er ganske ugrei..

 

Regner det som en selvfølge at Pompel&pilt er nevnt et eller annet sted i tråden her..? DET er skumle saker det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...