Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.


Dux ducis

Anbefalte innlegg

bortsett fra faces of death 2 så var dette pysefilmer for vold og blodigheter.

Cannibal holocaust plz, morsomste filmen noensinne.

og hmmm samtlige tromaville filmer hvis vi skal ta den litt morro formen:>

 

Har en i klassen som var på ferie i pakistan , ham så Faces of Death || der , men har aldri funnet den i norge jeg.

Går det an å laste den ned eller noe?

 

Og etter det jeg hørte om FOD2 , så er det det sykeste som noen gang er vist på video.

Blant annet et misslykket eksperiment på en baby.

 

Eller må den kjøpes over landegrensa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bortsett fra faces of death 2 så var dette pysefilmer for vold og blodigheter.

Cannibal holocaust plz, morsomste filmen noensinne.

og hmmm samtlige tromaville filmer hvis vi skal ta den litt morro formen:>

 

Har en i klassen som var på ferie i pakistan , ham så Faces of Death || der , men har aldri funnet den i norge jeg.

Går det an å laste den ned eller noe?

 

Og etter det jeg hørte om FOD2 , så er det det sykeste som noen gang er vist på video.

Blant annet et misslykket eksperiment på en baby.

 

Eller må den kjøpes over landegrensa?

 

 

Ja da misset du nok innlegget om soldaten som fikk strupen skaaret over

i Afghanistan...er nok som enkelt scene sterkere enn FOD 2 tror jeg..uten

aa ha sett den da .

Lenke til kommentar

Han med kniven i strupen , deretter hele hodet trodde jeg var tsjentjenske opprørere som hennretet en russisk officer...

 

Tro meg , jeg kommer aldri til å betale for å se på virkelige mennesker bli hennrettet , drept , voldtatt , misslykkede medisninske prosjekt , tortur av mennesker/dyr......

 

Egentli sier samvitigheten at jeg skal holde meg unna , men nysjerigheten tar over...Akkurat som når en kamerat fortalte om "ogrish" , han advarte meg , men nysjerigheten tok over....

Lenke til kommentar
FOD2? wtf er det? Btw du får bestilt faces of death og slikt på nettet men.... :shrug:

 

Er det ikke laget 3 eller 4 av Faces of death filmene da ?

 

JO , det er også "the best of" eller noe slik også , du finner det på :

 

www.faces******.com

 

Viss jeg ikke tar helt feil...

Lenke til kommentar
Dust :)

Hva er ogrish?

dåttkåmm

du er advart

 

Helt enig Spøkelse...Jeg føler meg deprimert og lei når jeg tenker på allt jeg har funnet på den siden...

Selvfølgeli er det perioder jeg absolutt ikke tenker på det , men det dukker alltid opp nå og da...

Lenke til kommentar

Man er ikke syk hvis man er nyskjerrig. Selv så ville eg se ka dette ogrish var fornoe siden eg hadde hørt at det var langt verre en rottenDOTcom. Kanke akkurat si at eg digget videoene. Fikk utrolig dårlig samvitighet etter å ha sett en del døde mennesker. :oops:

 

Btw det hjalp meg å se bedre på livet mitt og avogtil ser eg på huden min og tenker ko heldig eg er som er hel.

Lenke til kommentar

Viss du tror at det er det verste som skjer der inne , så vet du virkeli ikke mye av galskapen som blir vist der inne. Ikke i den ondeste personens sinn kan du ikke finne så syke ting en gang...Nesten...(noen har jo gjort det siden det er der)

 

Jeg ser på meg selv som ypperst normal , og jeg kan godt legge ut i det breie om hvordan jeg TREGER på at jeg har vert der inne...!!

Men det holder vel at jeg sier det som dette...

 

Nysjerighet er vell nesten en sans for mennesker , så at vi er unormale er litt feil....

Se på babyer , ekte instinkt....De utforsker og vill finne ut ting...

Akkurat det som skjedde da jeg fikk høre om den siden....

Lenke til kommentar
Man er ikke syk hvis man er nyskjerrig. Selv så ville eg se ka dette ogrish var fornoe siden eg hadde hørt at det var langt verre en rottenDOTcom. Kanke akkurat si at eg digget videoene. Fikk utrolig dårlig samvitighet etter å ha sett en del døde mennesker. :oops:

 

Btw det hjalp meg å se bedre på livet mitt og avogtil ser eg på huden min og tenker ko heldig eg er som er hel.

Jo. Du er rimelig syk etter min mening hvis du er nysgjerrig på hvordan hodet på en mann ser ut etter å ha putta hagla i kjeften og fyrt av.

 

Noen ting er det best du ikke vet hvordan er.

Lenke til kommentar
Han med kniven i strupen , deretter hele hodet trodde jeg var tsjentjenske opprørere som hennretet en russisk officer...

 

Tro meg , jeg kommer aldri til å betale for å se på virkelige mennesker bli hennrettet , drept , voldtatt , misslykkede medisninske prosjekt , tortur av mennesker/dyr......

 

Egentli sier samvitigheten at jeg skal holde meg unna , men nysjerigheten tar over...Akkurat som når en kamerat fortalte om "ogrish" , han advarte meg , men nysjerigheten tok over....

 

Nei uff og uff , ikke jeg heller , jeg saa klippet av soldaten ved en tilfeldighet..var IKKE jeg som fant det , var IKKE min pc engang...var egentlig paa feil sted til feil tid :( , skulle oenske jeg ALDRI hadde sett det , men noen ting brenner seg fast og jeg er stygt redd for at denne sitter en stund :cry:

 

Vil faktisk si til de som IKKE har sett det at de IKKE burde gjoere det heller....tro meg .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...