Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ichi the killer, japansk ultravoldfilm som gjekk på cinemateket i bergen for ca ei veke sidan. Basert på ein anime/manga-teikneserie, morsom og ekstremt valdeleg..

 

Lasta ned noko snuff ved ein feiltagelse (ja ja so ikkje tru på meg då!) frå Tsjetjenia trur eg, ein som vart skòren strupa av på.. DÅ blei eg kvalm.

Lenke til kommentar
Uhyggeligste er definitivt The Blair Witch Project.

 

Da må du se Ring. japansk psykologisk grøsser. Helt genial.

 

Makes the Blair witch project seem like a stroll in the woods

 

Den finnes også i amerikansk remake. Akkurat kommet på DVD. Skal vist være VELDIG creepy. Men ikke bedre enn den japanske!

Lenke til kommentar

altså.. min mening er at filmer som braindead er de mest morsomste filmene man får! ingen komedie kan få meg til å le mere enn den! Det er så skammelig dårlig at jeg kan le meg hjel!

 

Litt rart å tenke på at det faktisk er samme regisør bak denne filmen og LOTR! :p

 

PS! Jeg er full, mulig jeg skriver litt feil osv.. :p

Lenke til kommentar

Lasta ned noko snuff ved ein feiltagelse (ja ja so ikkje tru på meg då!) frå Tsjetjenia trur eg, ein som vart skòren strupa av på.. DÅ blei eg kvalm.

 

 

Ja saa den ogsaa med en feiltagelse ( sant...tror filen var navngitt feil )

er det DESIDERT verste jeg har sett , veldig trist maate aa vandre heden paa det :( stakkars mann .

Haapet at det ikke skulle veare ekte , men det var liten eller ingen tvil om det :cry: .

Skal iallefall ALDRI se det igjen :grumpy:

 

( haapet aa finne " troest " i at men vet jo ikke hva offeret hadde gjort foer det da...for alt jeg vet saa kunne han ha gjort j&*lige ting han ogsaa )

Lenke til kommentar

Har også vært på USF/Cinemateket i Bergen å sett noen filmer. Mye bra der.

 

Braindead og lignende filmer er jo bare morsomme. Når man vet at det er fiksjon blir det litt vanskelig å ta det inn over seg. Man vet jo at det bare er filmtriks og annet lureri.

 

Filmer som man _vet_ er virkelige derimot, det er kvalmende.

Den helt klart ekkleste filmen jeg har sett var en jeg så i millitæret. Vi hadde sanitetsundervisning, og så en film fra Vietnam på storskjerm i et mørkt lokale. Filmen viste en 21-årig amerikansk soldat som var blitt skutt i foten. Filmteamet som hadde tatt filmen var i Vietnam for å lage en instruksjonsfilm for førstehjelp og behandling av skuddskader.

Bildenen viste fyren fra han kom inn på operasjonssalen på feltsykehuset, mens han ennå ikke hadde fått bedøvelse, mens kirurgene renset såret og opererte.

Han hadde tydlighvis blitt treft med en høyhastighets-kule. Kulen hadde gått inn på innsiden av låret for så å treffe lårbeinet der den delte seg i flere deler. Dette i tillegg til virkningen av at kulen var en høyhastighetskule gjorde at utganssåret hadde fått formen til en nesten 20 cm vid trakt.

Soldaten overlevde operasjonen, på tross av stort blodtap.

I den gruppa vår som så filmen var det 16 menige og 5 befal. Tror det var 6-7 stykker som måtte gå ut for å kaste opp. Samtlige som så filmen valgte å utsette lunsjen den dagen.

Den filmen var rett å slett syk. :x

Blir fremdeles kvalm når jeg tenker på den filmen.

Lenke til kommentar
Ichi the killer, japansk ultravoldfilm som gjekk på cinemateket i bergen for ca ei veke sidan. Basert på ein anime/manga-teikneserie, morsom og ekstremt valdeleg.

 

Et annet relevant eksempel er Fist Of The Northern Star. Der renner også blodet i strie strømmer - folk blir delt i to, knust, osv osv. Så denne faktisk under førstegangstjenesten med prosjektor, vi hadde lånt den fra den store Manga-samlingen til et av befalene våre...

 

Det blodigste eller verste er Urotsukidoji, den usensurerte versjonen.

 

Ja, det kan jeg skrive under på. Det er laget mange Mangafilmer der mange kvinner blir tatt av monstre og verre ting.

Lenke til kommentar

Den helt klart ekkleste filmen jeg har sett var en jeg så i millitæret. Vi hadde sanitetsundervisning, og så en film fra Vietnam på storskjerm i et mørkt lokale. Filmen viste en 21-årig amerikansk soldat som var blitt skutt i foten. Filmteamet som hadde tatt filmen var i Vietnam for å lage en instruksjonsfilm for førstehjelp og behandling av skuddskader.

Bildenen viste fyren fra han kom inn på operasjonssalen på feltsykehuset, mens han ennå ikke hadde fått bedøvelse, mens kirurgene renset såret og opererte.

Han hadde tydlighvis blitt treft med en høyhastighets-kule. Kulen hadde gått inn på innsiden av låret for så å treffe lårbeinet der den delte seg i flere deler. Dette i tillegg til virkningen av at kulen var en høyhastighetskule gjorde at utganssåret hadde fått formen til en nesten 20 cm vid trakt.

Soldaten overlevde operasjonen, på tross av stort blodtap.

I den gruppa vår som så filmen var det 16 menige og 5 befal. Tror det var 6-7 stykker som måtte gå ut for å kaste opp. Samtlige som så filmen valgte å utsette lunsjen den dagen.

Den filmen var rett å slett syk. :x

Blir fremdeles kvalm når jeg tenker på den filmen.

Så noe sånt i militæret jeg og ja... Sikkert samme filmen de viser alle.. En kvalm film det der.. Ekte operasjoner fra feltsykehus i Vietnam.. Alle som var med hadde overlevd visstnok... Der var det alt fra folk som hadde vært i kontakt med napalm til folk som hadde fått blåst av halve kjeven og sånt. Føles ikke bra å se rett inn i blod og bein på folk..

 

Braindead og Bad Taste er og kule.. En del ekle scener i de to filmene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...