Gå til innhold

blodigste/kvalmeste film du har sett.


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evil Dead er ikke helt borte. Sekvensen med hånda som farer bortover gulvet og "drar finger'n" er noe av det mest hysterisk morsomme jeg har sett.

Men den skumleste filmen jeg vet om er "Haikeren" med Rutger Hauer. Vet ikke helt hvorfor, men den kommer nesten like langt opp på scare-o-meteret mitt som Pompel&Pilt.

Lenke til kommentar

Det er kanskje her det sklir ut litt.

Tror hensikten med førsteposten var film ut fra forståelsen fiksjon og ikke dokumentar (om nå selvamputering i det hele tatt kan regnes som dokumentar).

Noe av det værste jeg har sett er napalmforbrente folk i en dokumentar om Vietnam. Men det var ikke noe jeg tok opp på video for å kjøre omigjen på en kjedelig lørdagskveld!

Jeg er langt i fra snerpete av meg, men det er en grense der som bør være rimelig klar for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Det er kanskje her det sklir ut litt.

Tror hensikten med førsteposten var film ut fra forståelsen fiksjon og ikke dokumentar (om nå selvamputering i det hele tatt kan regnes som dokumentar).

Noe av det værste jeg har sett er napalmforbrente folk i en dokumentar om Vietnam. Men det var ikke noe jeg tok opp på video for å kjøre omigjen på en kjedelig lørdagskveld!

Jeg er langt i fra snerpete av meg, men det er en grense der som bør være rimelig klar for de aller fleste.

Som eg sa så tror eg Faces of death er det verste du kan se.
Lenke til kommentar

Braindead er jo konge!! latterlig bra filmer!! :lol:

 

når det gjelder blodige filmer.. hm.. så en film av en fyr som splitta tunga si psilocybe-stil..den var ganske blodig, men ikke spess kvalm.. (kan legges til at jeg var den eneste som lo da vi satt å spise og så på den..)

 

seven er kinda ekker iblandt.. den er står på topp sammen med the ressurection(? kanke stave) de er freakye.. :o

 

edit: blair witch project er en at de skumleste filmene ever! :o at jeg kunne glemme den! jeg var helt skrekkslagen etter å ha sett den på kino på tg! og jeepers creepers! og the red dragon. osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...