Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jah, blir utrolig artig ^^ Nå skal mrbjoern sjekke togtider, så han er sikker på han og Sameboe kommer fram i tide :)

EDIT:

Ja-a, toget er framme 17:32 :) Så om noen på strekningen Vikersund - Drammen - Oslo har lyst, kan de sikkert reise sammen med oss :)

Endret av mrbjoern
Skrevet

Jeg må nesten bare annonsere igjen att jeg trenger ett sted å sove natt til søndag, så hvis noen har ett gulv, madrass, seng, telt, eller hva det skulle være til overs, så hadde det vært fint om jeg kunne få sove der :) Er en 17 år gammel rolig gutt....

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e!

Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!!

Ha en fin fest!

:hrm:

Skrevet

JIPPY. Har avreopptelling på jobben den dagen. Tror jeg skal klare å rekke det uansett. Halv 6 ved tigeren. Hmms. Jeg har muligens en plass her hvor en skitten nerd kan sove over :p Bor 20 min unna sentrum med tbane. Bor på furuset. Ikke det fineste stedet i Oslo men men, det får du tåle. Add meg på msn så får jeg sjekka. [email protected]

Skrevet
Vel, klærne var nystrøket, det eneste badet for i år, er utført, og endel god nistedrikke er innkjøpt. Mao. alt på G her i gården. Men det var før arbeidsgiver (den derre lumske jævelen) opplyste meg om at fjorårets turnusordning har avspasert med høye kneløft, og en ny ordning ble tredd asap-zulu ned over mitt lett ulne hode. Svarte h"""""e!

Det betyr at jeg slipper å dumme meg ut sammen med dere andre evneveike, og får heller lov til å jobbe i stedet. Hurra for satan!!

Ha en fin fest!

:hrm:

Satan da mann, hva med rølpefyll nedover jokkesgate? :(

Selv møter jeg nok opp i vanlig antrekk. Hva er poenget med å pynte seg, om det hele ender på møllers uansett?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...