Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondom - Jenta eller guttens jobb?


Niqābninja

Bør gutten eller jenta kunne tre på?  

489 stemmer

  1. 1. Hva mener du? Bør gutten eller jenta være den som trer på kondomet?

    • Gutten
      281
    • Jenta
      208
  2. 2. Bør en gutt kunne å tre på et kondom?

    • Ja
      477
    • Nei
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at det er guttens jobb å skaffe kondomen.

 

Når det gjelder hvem som skal tre den på så er det vel fint om begge kan det, men får jeg en kondom av ei jente like før hygge stunden starter kaster jeg den ikke på ho og forlanger at ho skal tre den på. Blir litt for dumt å krangle om slikt før man skal kose seg :roll:

Lenke til kommentar

Begge bør vel kunne det, men er vel egentlig enig i at jenta burde gjøre det ;)

Rett og slett bruke det som forspill :p Men det beste er å gå på pille (eller noe i den duren) så er problemstillingen borte, da slipper man å tenke på hvem som skal ha det med, og ta det på eller :)

Endret av Loveboat
Lenke til kommentar

Kondom er djevelens verk. Om noen hadde prøvd å tredd en kondom på meg, så hadde jeg bitt dem i øret (Tyson style). Om jeg er i forhold med noen så kan hun forsikre meg om at hun ikke har masse dritt, og andre veien. Kondom er UAKTUELT!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Huffda..

 

Sett at du har fryktelig mange one night stands, der du ikke bruker kondom..

Vet du hva sannsynligheten for å kjønnssykdommer er da? Og jenter som da sier ja til å ha sex uten kondom, har sikkert sagt ja før også.. Sånn btw.

 

Er såklart annerledes hvis du er i fast forhold, og jenta går på p-piller eller noe.

Men likevel.. Merkelig utsagn.

Lenke til kommentar

Er du jente, froken?

 

Jeg har ikke kondom-aversjon, og bruker hvis det er nødvendig/ønskelig, men jeg kan ikke si at jeg får den helt store opplevelsen med kondomet på. Ved analsex bruker jeg det dog alltid. Men jeg synes ofte det er bedre med en saftig 69 istedet for samleie, dersom jeg må bruke kondom for å ha vaginalt samleie. Ei jente som virkelig kan suge er ofte bedre enn fitte uansett. :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...