Gå til innhold

Postens er tregt og det er dessverre vanlig!


Anbefalte innlegg

28.07.08 18.06 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL

26.07.08 13.16 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt

21.07.08 11.25 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL

17.07.08 18.51 INNLEVERT POSTTERMINAL

17.07.08 12.14 INNHENTET

 

huff. Lei av å vente

Pakken er så nært... Men jeg må vente på at de klarer å sende den til riktig postkontor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten kan være raske når dem vil. Skjerm sent fra komplett i går og motatt i dag men gleden var kort varig etter som den hadde mottat så mye juling fra sandefjord til oslo at skjermen ikke virket. Små ytre skader på pakken men store skader innvendig på de beskyttende isopor elementene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Posten kan være raske når dem vil. Skjerm sent fra komplett i går og motatt i dag men gleden var kort varig etter som den hadde mottat så mye juling fra sandefjord til oslo at skjermen ikke virket. Små ytre skader på pakken men store skader innvendig på de beskyttende isopor elementene.

Da er det bare å begynne å filleriste Posten. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jepp, posten er tregt.

Et eksempel er at hvis en pakke sendes fra oslo og ankommer trodheim dagen etter, så blir ikke pakken utlevert før 1-3 arbeidsdager etter at den har kommet til Trh.

 

Var en pakke som ble sendt på onsdag, var fremme i trondheim på torsdag, mottok pakken på mandagen, og sånn bruker det som regel å være.

 

Rett og slett kjempetregt innimellom.

Lenke til kommentar
Jepp, posten er tregt.

Et eksempel er at hvis en pakke sendes fra oslo og ankommer trodheim dagen etter, så blir ikke pakken utlevert før 1-3 arbeidsdager etter at den har kommet til Trh.

Vel, pakker og post generelt kjøres ikke rett ut til kundene i det de ankommer terminalen. Kanskje pakken blir registrert i Trondheim klokken 0900, men bilen som skal kjøre ut denne posten har ikke rute før klokken 04:00 om natta. Færre ruter og mer post i hver bil = lønnsomt.

Lenke til kommentar

Greit at alt skal være mest mulig lønnsomt, men prisene fyker jo i været også... Posten og Microsoft har ant. gått på samme kurs... La noe som faktisk fungerer bli dårligere og legg mindre tid i det og selg det svin dyrt til kunden...(Spesielt etter at kunden er blitt avhengig av tjenesten!) ^^

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Eg ventar på ein pakke som vart postlagd i Måløy (Nordfjord). Pakken skal til Flekke i Sunnfjord, altså internt i Sogn og Fjordane. Eg rekna med at pakken kanskje måtte ein tur om Bergen, men ser at han førebels har gått nordover i staden for sørover:

 

22.01.09 18.37 INNLEVERT POSTTERMINAL 6025 ÅLESUND

21.01.09 15.44 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Innlevert etter frist

Tiltak: Videresendes neste virkedag 6700 MÅLØY

21.01.09 15.41 INNLEVERT POSTKONTOR 6700 MÅLØY

 

Ser no for meg at han må halve Norge rundt, dvs. til Oslo, deretter til Bergen før han endar opp i Sunnfjord. Er det nokon som veit om det stemmer? Dette kjem til å ta dagevis. Slik går det når Posten skal effektivisere. Dette hadde sikkert gått mykje raskare i den tid posten kom med "Dampen".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

15.04.09 14.45 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

17.04.09 08.58 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

24.04.09 14.21 JEG SKRIVER DETTE INLEGGET FORDI INGENTING HAR KOMMET!

 

Seriøst, tror jeg kunne ha spasert til trondheim, gått på henda hjem til røros før pakken min har kommet >_>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...