Gå til innhold

Nyheter om HOME?

Mokko

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry for at jeg brukte vi? men det hadde vært lite point i å kopiere en online tjeneste bare for å ligge der dere er nå eller wootever.. spennende med noen nye prosjekter og noe som er innovativt=) som wii foreksempel;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå igjen, "dere".

Uansett, det kan umulig ha krevd all verdens med tankekraft for å få ut idéen om Home. Det er utrolig mye annet der ute som kan se ut som direkte kopier av Home. Second Life f.eks. Det eneste spesielle med Home er at det trekker inn spill. Jeg venter fortsatt på de innovative projektene til Sony. Er det noe en kan håpe på til Home så er det brukervenlighet og åpenhet, klarer de å få fram det har de utrettet noe, sier jeg.

Skrevet
Skulle ikke en åpen beta vært ut nå?

Har jo aldri vært bekreftet.

Sa ikke Sony noe om at en åpen beta skulle komme ut i måneds skifte november/desember.

Skrevet
Ender sikkert med at hele driten blir skrinlagt.

Tror du virkelig det?

Håper jo selvfølgelig ikke det da, men store og fantastiske ting skuffer som regel ellers ender det med at hele greia ender på dynga.

Skrevet

Neida, det var vist bare et ryktet antar jeg, noe som jeg blir vandt til nå. Jeg er litt grinete atm, for jeg har gledet meg til det skulle komme 10 oktober(?) og 2-4 dager før blir det utsatt. :(:cry: jeg vil vertfall ha BETA i 2007 :cry:

Skrevet

har ikke satt meg så mye inn i home.. men er det lov å spørre om hva greia er ? :)

virker som et slags habbo-hotell med litt bedre grafikk ? Kan man gjøre noe annet enn å sulle rundt og prate ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...