Gå til innhold

spiller du fortsatt playstation 1?


morgan_kane

Anbefalte innlegg

jeg har nylig begynt og spille kings field til ps1 igjen og det er kjempeartig. grafikken er ikke den beste, men det er mystikken våpnene og handlingen som gjør det artig. veit ikke om det finnes lignende spill no til dags.

 

likte også alone in the dark jack is back til ps1.

 

spiller du forsatt playstation 1?

hvilket var ditt favorittspill?

vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spiller du forsatt playstation 1?

hvilket var ditt favorittspill?

vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk?

PS1'en min døde for mange år siden siden. :( Om den hadde funket i dag ville jeg sikkert spillt litt på den i ny og ne.

Mitt favoritt spill på konsollen tror jeg må være Tomb Raider 1. Fantasisk spill som skremte meg noe ekstremt som liten gutt.

Tror jeg foretrekker om sony konsentrerer seg om å lage gode PS3 spill now-a-days...

 

Jeg fyrte opp fifa 96 på PS3'en her om dagen, veldig morro å prøve det igjen. Spilte det ihjel som liten. ..fantastisk!

Litt synd at nesten alle PS1 spillene mine kom fra CD brenneren min og ikke butikken, og dermed virker de ikke på PS3'en. Var nemlig en liten hobbypirat back in the day... ;)

Lenke til kommentar

Ikke så mye nå om dagen, men er vel ikke så lenge siden jeg slang meg på litt forskjelig, hadde en PS1 mania for kanskje 6-7mnd.. prøvde meg på en del rpg spill (hvor jeg da endelig fikk tak i suikoden 1 og 2)

 

Men tenkte jeg skulle kjøre på med noen PS1 titler fra PSN når jeg går tom for ps3 spill å spille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...