Gå til innhold

Sitter fast i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spray dem i hode. Funket fint på meg (på delta). Ta en og en, og pass på at den du skal ta er noenlunde alene. Husk også at de har Nanosuit, altså, HPen dems regenererer. Så du må bare spraye til de faller om :)

 

Spray dem i hodet? Skyt dem i hodet?

 

Hva mener du med (På delta) ?:p

 

OT: Er vel egentlig bare å switche mellom den speedgreia og armor mode og pepre på.

Lenke til kommentar
Spray dem i hode. Funket fint på meg (på delta). Ta en og en, og pass på at den du skal ta er noenlunde alene. Husk også at de har Nanosuit, altså, HPen dems regenererer. Så du må bare spraye til de faller om :)

 

Spray dem i hodet? Skyt dem i hodet?

 

Hva mener du med (På delta) ?:p

 

OT: Er vel egentlig bare å switche mellom den speedgreia og armor mode og pepre på.

 

Gå nærme dem, så skyter du et eller to magasin i rett i hodet. Delta er den hardeste vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Mulig spillet mitt er bugga, men hva skal jeg etter jeg har tatt ut de to tanksene i den landsbyen?

Psycho og hu dama står nå bare inne i det rommet vi fant hu på.

I går når vi fant hu dama den første gangen jeg spilte den sekvensen så kom det ingen tanks engang.

Ser på den lista over ting jeg skal gjøre at jeg skal infiltrere en skole. Hvilken skole?

Lenke til kommentar

Jeg syntes det gikk temlig lett jeg :p

 

Snike meg inn på en av de med cloak modus, skifte til defence/armour greier også spraye litt i hodet, skifte tilbake til cloak og ta neste :p

 

Spilte på hard eller 3/4 der du velger greier.

 

ToLi: Slet med det samme. Du skal gå ned i første eller andre etasje i samme bygningen også inn på et rom. der ligger det rakketer som du skyter på tanksen. 2 skudd holder tror jeg.

Endret av Medisinmannen
Lenke til kommentar
Jeg syntes det gikk temlig lett jeg :p

 

Snike meg inn på en av de med cloak modus, skifte til defence/armour greier også spraye litt i hodet, skifte tilbake til cloak og ta neste :p

 

Spilte på hard eller 3/4 der du velger greier.

 

ToLi: Slet med det samme. Du skal gå ned i første eller andre etasje i samme bygningen også inn på et rom. der ligger det rakketer som du skyter på tanksen. 2 skudd holder tror jeg.

Jojo... men det er ikke det som er problemet. Hva skal jeg etter de tanksene er ødelagt?? Får ikke beskjed om noe nytt som må gjøres.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt ved et screenshot som vise hvor jeg står fast.

 

Det er fult mulig det er samme sted som trådstarter sto fast, ikke vet jeg :p

Jeg sitter hvert fall fast på bane 3, nærmere kalt "Relic"

 

Oppdraget jeg er på heter "Secure the Extraction Point so the VTOL can land".

Jeg får altså beskjed om å sikre området, men jeg ser ikke en levende sjel innenfor en mils omkrets?

 

Har prøvd å krype forsiktig rundt i stealth modus nå, for å se om noen dukket opp.

Men ikke noe å se, hverken på kartet eller noe. Spiller på DELTA

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det må være noe helt merkelig med spille mitt..

 

Har søkt rundt på "Crysis + Relic" på google.com

 

Og mange forteller om at når du kjørte båten ble de jaget av et helikopter osv osv..

Jeg ble aldri jaget av noe helikopter. Jeg har faktisk ikke drept en eneste person på hele Relic banen.

 

Er det normalt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...