Gå til innhold

Sitter fast i Crysis


Anbefalte innlegg

Jeg er bak det siste skjoldet, bare flyr rundt og svever...

Okok, kom meg ut i dagslys... Andre enn meg som synes de 3-4 første folka var umenneskelig gode? :OOOO Døde 3 ganger på rad, og ga opp for den perioden.

 

Når du møter de aliens, så må du bare fortsette å røre på deg. Ikke stå i ro. Hvis du har, skyt de med shotgun. Og hvis du sliter med lite skudd, så ta på strength mode, ta tak i de, og slå de ihjel.

Trenger ikke strenght for å ta tak i dem da, bare å ta tak, og trykke f, så dør de. Men får ikke tak på dem, ei får jeg truffet dem :wee: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Men med strengh så dør de på første slag i trynet :) Slik jeg mente det. Men de dør vel på første kast også uansett hvordan mode.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Veldig off-topic i grunn; men hvordan tar dere screenshot i Crysis? Finnes det er dedikert tast for screenshot? Eller bruker dere bare "Print Screen" og limer inn i MS Paint etc?

Anyone? :dontgetit:

 

virker ganske så stilig:)

Det var dagens underdrivelse. Kankje ukas?

Kan ikke si annet at jeg er helt stum hva angår Crysis. Det er fantastisk!

Er ikke igjennom spillet selv ennå, så greit å vite at jeg har denne tråden om det skulle oppstå noen uforutsette utfordringer.

Lenke til kommentar

Blir ikke så imponert av crysis faktisk. Mest kanskje fordi det hele tiden dukker opp bugs, som gjør at jeg må loade lagt bak for og så se om ting blir bedre når man spiller igjennom igjen. Syyykt lei av bugs nå. Ødelegger spillopplevelsen.

Call of duty 4 derimot. Der snakker vi intens action :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

Sitter fast i spillet når jeg skal fly vtol,har forsøkt å bytte rundt på alt av kontol keys mange ganger,går i bakken vær gang,selv om jeg desperat trykker opp og forward,vtol går bakover og i bakken,bug? eller ikke? er drit lei etter å ha forsøkt 50ganger på å komme meg videre.

Noen løsning eller vente på første patch?

Virker slik at jeg kommer meg et godt stykke,men pluteslig er det som jeg møter en usynlig vegg,og all kontroll opphører,med krasj.

Endret av Old Salt
Lenke til kommentar
Hei. Jeg er på andre bane og har kommet ditt jeg skal redde hun kjerringa og ta de to tanksene. Jeg har knertet dem, men det skjer ingenting. Har prøvd å reloade saves og reloaded levelen, men det samme skjer. Er det noe spessielt jeg skal gjøre etter jeg har ødelagt de tanksene?

Sliter med akkurat det sammme selv.

Skjer ingen ting etter jeg har tatt ut de to tanksene.

 

Møkka spill! :mad:

Lenke til kommentar
Hei

Sitter fast i spillet når jeg skal fly vtol,har forsøkt å bytte rundt på alt av kontol keys mange ganger,går i bakken vær gang,selv om jeg desperat trykker opp og forward,vtol går bakover og i bakken,bug? eller ikke? er drit lei etter å ha forsøkt 50ganger på å komme meg videre.

Noen løsning eller vente på første patch?

Virker slik at jeg kommer meg et godt stykke,men pluteslig er det som jeg møter en usynlig vegg,og all kontroll opphører,med krasj.

 

Trykk "space"...

Lenke til kommentar
Hei

Sitter fast i spillet når jeg skal fly vtol,har forsøkt å bytte rundt på alt av kontol keys mange ganger,går i bakken vær gang,selv om jeg desperat trykker opp og forward,vtol går bakover og i bakken,bug? eller ikke? er drit lei etter å ha forsøkt 50ganger på å komme meg videre.

Noen løsning eller vente på første patch?

Virker slik at jeg kommer meg et godt stykke,men pluteslig er det som jeg møter en usynlig vegg,og all kontroll opphører,med krasj.

 

Trykk "space"...

 

 

Hei

kan du forklare litt nærmere hva du mener,jeg skjønte ikke helt,mulig jeg er litt treg her,for skylde på alderen

Lenke til kommentar
Hei

Sitter fast i spillet når jeg skal fly vtol,har forsøkt å bytte rundt på alt av kontol keys mange ganger,går i bakken vær gang,selv om jeg desperat trykker opp og forward,vtol går bakover og i bakken,bug? eller ikke? er drit lei etter å ha forsøkt 50ganger på å komme meg videre.

Noen løsning eller vente på første patch?

Virker slik at jeg kommer meg et godt stykke,men pluteslig er det som jeg møter en usynlig vegg,og all kontroll opphører,med krasj.

 

Trykk "space"...

 

 

Hei

kan du forklare litt nærmere hva du mener,jeg skjønte ikke helt,mulig jeg er litt treg her,for skylde på alderen

 

Du må holde inne space (den store lange tasten på tastaturet), den fungererer som "gasspedalen" kan du si...

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er på andre bane og har kommet ditt jeg skal redde hun kjerringa og ta de to tanksene. Jeg har knertet dem, men det skjer ingenting. Har prøvd å reloade saves og reloaded levelen, men det samme skjer. Er det noe spessielt jeg skal gjøre etter jeg har ødelagt de tanksene?

Sliter med akkurat det sammme selv.

Skjer ingen ting etter jeg har tatt ut de to tanksene.

 

Møkka spill! :mad:

 

Tar du veien gjennom fjellet, deretter det secondary missionen å se i det kontroll huset, eller tar du veien og finner ut at gisselet ikke er i det huset?

 

Jeg har nå prøvd fire ganger med alt. 1, men det samme har skjedd. Prøvde to ganger med alt.2, og da funka det.... rart :( Jeg vil ikke leke rambo og drepe alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...