Gå til innhold

Sitter fast i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken var at den var lettere å treffe når han får tak i meg, han holder meg jo tett forran hodet og da er det jo bare å fyre i vei på kloss hold, landingen tåler jeg jo uten problemer bortsett fra at jeg veldig ofte går gjennom dekket, noe jeg regner med er en bugg.

Skal prøve fra avstand.

Frysestrålen er ikke noe problem den heller, man bare rører fort på musa så løsner man etter et sekund.

Eneste spillrelaterte problemene er faktisk de flygedyrene som med letthet dreper meg om jeg står i ro et sekund for lenge.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er på andre bane og har kommet ditt jeg skal redde hun kjerringa og ta de to tanksene. Jeg har knertet dem, men det skjer ingenting. Har prøvd å reloade saves og reloaded levelen, men det samme skjer. Er det noe spessielt jeg skal gjøre etter jeg har ødelagt de tanksene?

Sliter med akkurat det sammme selv.

Skjer ingen ting etter jeg har tatt ut de to tanksene.

 

Møkka spill! :mad:

 

Jeg sliter også med dette. Må være en eller annen bug. Må kanskje starte brettet på nytt?

Lenke til kommentar

Eg er på tankse oppdraget. Er der med de 3 AA-gunnene (secondary objective) og forsiden av er primary objective. Eg er oppe i fjellheimen med sniper og pistol. Og over meg er et helikopter. Eg kommer bare ikke videre.

Noen som har tips?

 

edit: Eg er IKKE i tanks. Eg er til fots.

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar
Eg er på tankse oppdraget. Er der med de 3 AA-gunnene (secondary objective) og forsiden av er primary objective. Eg er oppe i fjellheimen med sniper og pistol. Og over meg er et helikopter. Eg kommer bare ikke videre.

Noen som har tips?

 

edit: Eg er IKKE i tanks. Eg er til fots.

Der satt jeg også en stund før situasjonen løste seg opp.

Jeg sprang fram i skogen ved minefeltet helt på venstre side av brettet med helikopteret hengende over meg.

Løsningen blei å løpe nesten helt fram til minefeltet men fortsatt skjult av skogen, cloake og legge seg ned i gresset, da ser ikke helikopteret deg.

Brukte FY71 rifla med cilenser og snipa gunneren i bilen med singlemode på rifle, for deretter å gå løs på soldatene på andre siden av minfeltet.

Etterhvert kommer det soldater med rocketlounchere og leter etter deg og vips har du våpen til å få ned helikopteret og få has på de 3 AA tanksene.

Med sniperrifla oppdages du umiddelbart da de hører smellet og du sliter med alle soldatene som skyter på deg med raketter og helikopteret.

Lenke til kommentar
Eg er på tankse oppdraget. Er der med de 3 AA-gunnene (secondary objective) og forsiden av er primary objective. Eg er oppe i fjellheimen med sniper og pistol. Og over meg er et helikopter. Eg kommer bare ikke videre.

Noen som har tips?

 

edit: Eg er IKKE i tanks. Eg er til fots.

Der satt jeg også en stund før situasjonen løste seg opp.

Jeg sprang fram i skogen ved minefeltet helt på venstre side av brettet med helikopteret hengende over meg.

Løsningen blei å løpe nesten helt fram til minefeltet men fortsatt skjult av skogen, cloake og legge seg ned i gresset, da ser ikke helikopteret deg.

Brukte FY71 rifla med cilenser og snipa gunneren i bilen med singlemode på rifle, for deretter å gå løs på soldatene på andre siden av minfeltet.

Etterhvert kommer det soldater med rocketlounchere og leter etter deg og vips har du våpen til å få ned helikopteret og få has på de 3 AA tanksene.

Med sniperrifla oppdages du umiddelbart da de hører smellet og du sliter med alle soldatene som skyter på deg med raketter og helikopteret.

 

Eg fant en annen løsning. Kom deg over til andre sida, der finner du en sånn rakettskyter. Så tar du den ene tanksen. Så er det en tom tanks på en liten gard i midten. Ta den, så blir det kjempelett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...