Gå til innhold

Sitter fast i Crysis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være noe helt merkelig med spille mitt..

 

Har søkt rundt på "Crysis + Relic" på google.com

 

Og mange forteller om at når du kjørte båten ble de jaget av et helikopter osv osv..

Jeg ble aldri jaget av noe helikopter. Jeg har faktisk ikke drept en eneste person på hele Relic banen.

 

Er det normalt??

Da er det nok en feil i spillet.

Er jo fult av koreanere over alt her jo.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Jeg og sitter fast. Jeg er kommet inn i skipet, og nå sitter jeg fast. Jeg finner ingen utgang og vet ikke hva jeg skal gjøre.

 

 

Fant forresten ut av problemet mitt ;)

 

Det var en bug i spillet. En port ville ikke åpne seg, og derfor kom jeg ikke videre. Jeg løste det ved å laste en tidligere save, og da kom jeg meg videre.

Lenke til kommentar
Det må være noe helt merkelig med spille mitt..

 

Har søkt rundt på "Crysis + Relic" på google.com

 

Og mange forteller om at når du kjørte båten ble de jaget av et helikopter osv osv..

Jeg ble aldri jaget av noe helikopter. Jeg har faktisk ikke drept en eneste person på hele Relic banen.

 

Er det normalt??

Da er det nok en feil i spillet.

Er jo fult av koreanere over alt her jo.

 

Har re-installert nå. Og nå er det faktisk koreanere på bane 3 :p

Lenke til kommentar

jeg henger meg på: jeg har kommet til Recking, som er kanskje den siste banen(?) jeg har drept Exolio og nå kommer det store "moderskipet," jeg har spreng begge "armene", som skyter, vekk med nuke'en, MEN HVORDAN SKAL JEG KLARE Å LOCKE FAST MED NUKE MIDT I MAGEN PÅ DEN? jeg får ikke locka og da kan den heller ikke skyte! jeg har spreng den første "hinna", men nå er det bare et blå-aktig lys som skinner.. hva skal jeg sikte på og hvordan? det er sååååååå d**** ass :p

Endret av apoligize
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du tar først rocket luncheren og skyter på luken, slik at den blir helt borte. Deretter sikter du bare inn med TAC-luncheren og lar den locke seg. Fyr så av.

 

Eller har du allerede skutt av luken?

Lenke til kommentar
Du tar først rocket luncheren og skyter på luken, slik at den blir helt borte. Deretter sikter du bare inn med TAC-luncheren og lar den locke seg. Fyr så av.

 

Eller har du allerede skutt av luken?

 

jeg veit ikke:S det er bare et blått lys og jeg får ikke locka den fast:( ingen ting å locka på eller noe, bare lys.. har prøvd å sikte på hver minste detalj av skipet, men får ikke locka fast :(

Lenke til kommentar

Masse bugs i Crysis ja. Jeg merket lite til dem før jeg kom til Paradise Lost (tror jeg, første banen etter man kommer ut fra "domen") Jeg klarer sjeldent spille mer enn 5 minutter før det henger seg, og jeg må bruke oppgavebehandler til å avslutte. I tillegg begynner farger og testurer å forandre på seg og bli helt feil.

 

Jeg vet det ikke er noe overklokking eller ustabilitet som gjør det, og jeg er ganske sikker på at det ikke er noe gale med driverne, ettersom jeg ikke har disse prolemene på de tidligere banene (ja, har testet etter disse problemene oppstod) og alle andre spill fungerer helt fint.

 

Uansett, skal teste å reinstallere, så jeg endelig kan få runnet spillet :)

Lenke til kommentar
jeg henger meg på: jeg har kommet til Recking, som er kanskje den siste banen(?) jeg har drept Exolio og nå kommer det store "moderskipet," jeg har spreng begge "armene", som skyter, vekk med nuke'en, MEN HVORDAN SKAL JEG KLARE Å LOCKE FAST MED NUKE MIDT I MAGEN PÅ DEN? jeg får ikke locka og da kan den heller ikke skyte! jeg har spreng den første "hinna", men nå er det bare et blå-aktig lys som skinner.. hva skal jeg sikte på og hvordan? det er sååååååå d**** ass :p

Sliter med det samme! Jeg skyter og skyter på den, men ingenting skjer... (Bruker basokaen)

Lenke til kommentar

Litt offtopic her men men. Har runda crysis, men husker noen mindre morro bugs og noen morsomme bugs jeg opplevde.

 

En gang skjøt jeg en fyr inne i et hus, så kom alle fiendene i nærheten stormende mot stedet, men så løp de over liket til han som var død og så døde de alle en etter en som de kom fordi de snubla i han :)

 

Satt fast på siste brettet fordi jeg klarte å overse "grab the tac launcher" oppdraget, og da jeg var ute på hangardekket og moderskipet kom, skjønte jeg ikke bæret hva jeg skulle gjøre da jeg ble fortalt å locke med tac-launcheren. Løsningen ble etterhvert å loade tilbake til tidligere save fordi det ikke var noen vei inn i hangarskipet igjen og så plukke opp Tac-launcheren. Opplevde også flere ganger å falle igjennom dekket på hangarskipet og ned i vannet pga noclip bug, var irriterende som fy.

Lenke til kommentar
Løsningen ble etterhvert å loade tilbake til tidligere save fordi det ikke var noen vei inn i hangarskipet igjen og så plukke opp Tac-launcheren. Opplevde også flere ganger å falle igjennom dekket på hangarskipet og ned i vannet pga noclip bug, var irriterende som fy.

Var dette jeg også måtte gjøre!

Men nå sliter jeg med "lock-on" Får ikke fyrt av Tac-launcheren.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Satt fast på siste brettet fordi jeg klarte å overse "grab the tac launcher" oppdraget, og da jeg var ute på hangardekket og moderskipet kom, skjønte jeg ikke bæret hva jeg skulle gjøre da jeg ble fortalt å locke med tac-launcheren. Løsningen ble etterhvert å loade tilbake til tidligere save fordi det ikke var noen vei inn i hangarskipet igjen og så plukke opp Tac-launcheren. Opplevde også flere ganger å falle igjennom dekket på hangarskipet og ned i vannet pga noclip bug, var irriterende som fy.
Samme her. Fikk med meg at jeg skulle hente, men når spillet gikk videre uten at jeg hadde gjort det tenkte jeg at enten får jeg hente den seinere, eller så er man ikke nødt til å ha den. Jævlig irriterende.

 

Jeg har i motsetning til mange andre ikke merka noe til betydelige bugs, annet enn at våpen jeg hiver fra meg står i golvet og rister og bråker noe jævlig og sånt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg er bak det siste skjoldet, bare flyr rundt og svever...

Okok, kom meg ut i dagslys... Andre enn meg som synes de 3-4 første folka var umenneskelig gode? :OOOO Døde 3 ganger på rad, og ga opp for den perioden.

 

Når du møter de aliens, så må du bare fortsette å røre på deg. Ikke stå i ro. Hvis du har, skyt de med shotgun. Og hvis du sliter med lite skudd, så ta på strength mode, ta tak i de, og slå de ihjel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...