Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Då har mobilen min som berre er 2 veker gamal klikka heilt. Tek 2 år å gå innpå meldingane, to nye år for å gå innpå innboksen. Der stoppar det. Får ikkje til å opna nye meldingar eller noko. Ikkje gamle heller for so vidt. Telefonen er også svææært treg. Har slått den av og på fleire gongar og tatt ut batteriet o.l.

Nokre andre tips før eg går til butikken og klagar ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har litt problemer med min n82. jeg har lagt inn musikk på mobilen, men finner ikke musikken i selve musikkspilleren. når jeg går inn på filbehandling så står alle sangene i music-mappen. har restarta mobilen og jeg har prøvd å oppdater i avspilleren, men ingenting hjelper. noen som vet hva jeg skal gjøre?

 

LØST

Endret av simsimi
Lenke til kommentar

Ja, det er fordi du kan skrive inn navnet på mottaker. Om du skal sende ein melding til "Stian" så kan du istedenfor å skrive inn telefonnummeret hans, eller søke han opp i adresseboka, så er det kjappare å skriva "Stian".

 

Eller så kan du skrive kun "St" eller "Sti" såfremt du ikkje har nokon andre som har "Sti" i starten eller i navnet på nokon andre kontakter.

 

Dette er skjedd med din "Kristin" da mobilen må vite om du skal sende til "Kristin" eller "Kristine"

Lenke til kommentar

Ja det gjør jeg nok til slutt om det blir for plagsomt.

En annen ting: jeg har skifta navn på profilen Lydløs til Vibrasjon og slått på vibrerende varsling og omvendt på profilen Vibrasjon.

Dette slik at jeg får profilen Vibrasjon på når jeg holder inne #-tasten. Det som jeg har merka da, er at vibrerende varsling blir slått av hele tiden på den nye Vibrasjons-profilen. Har ikke funnet ut sammenhengen enda, men ser ikke ut til å ha sammenheng med restarting/skru på telefonen. Dette er plagsomt, da når jeg av å til bruker Vibrasjons-profilen (ikke når jeg bruker #-tasten for å aktivere den) så merker jeg ikke at folk ringer fordi vibrerende varsling er slått av.

Lenke til kommentar
Om du bruker Nokia Maps og har den svarte utgaven av telefonen så skal du ha 1 års prøve på navigeringen.

Det du da gjør er å gå inn på kartprogrammet - Valg - Mine lisenser - velg her oppdatert. Så kobler du deg opp til internett og da skal du få aktivert lisensen igjen og får da vite hvor mange dager du har igjen på den.

 

Dette gjorde jeg iallefall med min etter jeg formaterte den.

 

 

finner ikke "mine lisenser" under kart og valg.

 

aktiverte navigasjon, og en fikk to meldinger om tre og 90 dagers periode.

 

hvis en må formatere er det greit å aktivere igjen.

Lenke til kommentar
Om du bruker Nokia Maps og har den svarte utgaven av telefonen så skal du ha 1 års prøve på navigeringen.

Det du da gjør er å gå inn på kartprogrammet - Valg - Mine lisenser - velg her oppdatert. Så kobler du deg opp til internett og da skal du få aktivert lisensen igjen og får da vite hvor mange dager du har igjen på den.

 

Dette gjorde jeg iallefall med min etter jeg formaterte den.

 

 

finner ikke "mine lisenser" under kart og valg.

 

aktiverte navigasjon, og en fikk to meldinger om tre og 90 dagers periode.

 

hvis en må formatere er det greit å aktivere igjen.

 

Er bare i Nokia Maps V.2.0 man har den funksjonen om å sjekke mine lisenser.

 

Om du bruker Nokia Maps og har den svarte utgaven av telefonen så skal du ha 1 års prøve på navigeringen.

Det du da gjør er å gå inn på kartprogrammet - Valg - Mine lisenser - velg her oppdatert. Så kobler du deg opp til internett og da skal du få aktivert lisensen igjen og får da vite hvor mange dager du har igjen på den.

 

Dette gjorde jeg iallefall med min etter jeg formaterte den.

 

 

finner ikke "mine lisenser" under kart og valg.

 

aktiverte navigasjon, og en fikk to meldinger om tre og 90 dagers periode.

 

hvis en må formatere er det greit å aktivere igjen.

 

Er bare i Nokia Maps V.2.0 man har den funksjonen om å sjekke mine lisenser.

Lenke til kommentar

Har ikke hat noen som heldst problem med min N82-program på PC'n før nå. Er sikkert ikke noe problem med det heller, sikkert bare jeg som ikke vet helt hva/hvordan jeg skal gjøre (det). Jeg kjøpte et SanDisk 4GB minnekort, og når jeg skulle sette inn kart på den, så kom dette opp.

 

post-135592-1217307537_thumb.jpg

 

Er ikke noe med telefonen I guess, men noe med software. Jeg prøvde å update Nokia N Series (innpå Nokia N Series PC Suite), men da stod det at jeg allerede har den siste versionen av det. Så, jeg trenger virkelig kart innpå telefonen nå. Noen som kan hjelpe?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Hello again,

- the nseries pc suite issue is new to us, we are looking at this (it actually should work). If you can not get it running, use the “normal” pc suite from http://maps.nokia.com

- Mac users. I am not allowed to communicate a date for mac maploader, but it will be on betalabs soon.

 

Best regards,

Stefan

http://betalabs.nokia.com/blog/2008/07/17/...r-20-graduates/

 

Tips: Finner dere noe feil i noe programvare så rapporter det inn på Betalabs, de leser helt sikkert all feedbacken de får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...