Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som veit om det er mogeleg å få tak i sånn liten gummiplugg som du kan putte inni holet som USB-kabelen skal puttast i?

 

Ser det samlar seg litt dritt og lort inni der, so hadde vore greitt om det gjekk an å få tak i ein liten gummiplugg ein kunne ha putta inni der.

 

OG andre som tykkjer at tastane knirkar fælt når du trykker på dei eller er det berre på min ?

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Det med knirkelyd fra tastene har det jo vært skrevet mye om i denne tråden.

På min telefon er dette ikke et problem. Det kommer en svak knirkelyd hvis jeg trykker helt ytterst til venstre på det dekslet som ligger rundt tastene, men ikke noe annet sted fra.

 

Jeg kjøpte vel telefonen i februar om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Jeg var hos en kompis istad og når jeg skulle gå hjem tenkte jeg at jeg kunne teste ut gpsen på veien hjem.

 

Jeg fikk koblet til satelitten etter en liten stund, jeg fant huset mitt og tok gå til. Da kom det opp beregner rute og det sto det det helt til jeg var hjemme og det var en drøy 10min gåtur. Noen som vet hvorfor den ikke klarer å bergne rute?

 

Har nesten fullt på tilkoblinga til satelitten. Jeg bruker Nokia Maps 2.0

Lenke til kommentar

OK: En ting som gir meg litt spader med denne telefonen er at det tilsynelatende ikke er noen ordentlig måte å avslutte en usb-tilkobling på, slik at å nappe ut kabelen alltid resulterer i en melding: "Data kan ha gått tapt ... " Ja, men så la meg få LOV til å avslutte overføringene først, da vel. Finnes denne funksjonen noe sted?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
OK: En ting som gir meg litt spader med denne telefonen er at det tilsynelatende ikke er noen ordentlig måte å avslutte en usb-tilkobling på, slik at å nappe ut kabelen alltid resulterer i en melding: "Data kan ha gått tapt ... " Ja, men så la meg få LOV til å avslutte overføringene først, da vel. Finnes denne funksjonen noe sted?

 

på datamaskinen, ikke mobilen, "trygg fjerning av maskinvare" på usb ikonet i tray

Lenke til kommentar

Har gått og sett på mobiler nå over en lengre periode. Letet etter en proff telefon med mulighet for godt kamera, gps, stor lagringsplass osv. Så først på Htc touch diamond og samsung i780. Men nå har jeg blitt fasinert av denne.. Den har jo alt! utenom touch skjerm. Men det er ikke noe jeg absolut må ha!

 

Så skal jeg bruke 3600kr på en sort n82?

 

Vil vell bli fornøyd om jeg kjøper denne og et 8 gb minnekort? Går over fra SE p990i og over til denne telefonen.

Endret av Zx45
Lenke til kommentar

Jepp.. jeg tror du vil bli knallfornøyd. Telefonen er meget bra, eneste negative jeg har å si om telefonen er at de har brukt noe kjipe materialer når de bygde den.

Det har vært generellt lite feil med telefonen, software feil og slikt.. Noen plages med knirking i tastene på høyre side, men dette er noe som vvirker utbedret i den svarte versjonen.

Så løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...