Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål ang musikkspilleren, er det mulig å få opp en liste over de faktisk mappene man kopierer over? Har kopiert over en rekke album og de 'sorteres' i hytt & pine av musikkspilleren. Legges i såkalte 'Album' med en enkel låt etc, blir et bra rot. Er det mulig å sortere de i form av de fysiske mappene som faktisk er kopiert over? Alt er kopiert over i mapper som er reelle album.

 

Musikkspilleren bruker vel ID tags. Gjør iallefall min N73.

 

Det er sannsynlig at den bruker ID tags men jeg vil kunne browse i album slik de er lagret i mapper, telefonen flytter låter fra forskjellige mapper over i 'Album' som ikke stemmer i det hele tatt. Får flere 'Album' med bare én låt osv.. mulig den tolker ID tags feil fra samle CD'er o.l.

 

Er det ikke mulig å bla & høre på låtene ut fra de fysiske mappene de faktisk ligger i, finnes det evt en annen musikkspiller til N82 som klarer dette?

Lenke til kommentar
Jepp.. jeg tror du vil bli knallfornøyd. Telefonen er meget bra, eneste negative jeg har å si om telefonen er at de har brukt noe kjipe materialer når de bygde den.

Det har vært generellt lite feil med telefonen, software feil og slikt.. Noen plages med knirking i tastene på høyre side, men dette er noe som vvirker utbedret i den svarte versjonen.

Så løp og kjøp.

Har ikke telefonen selv,

men du glemte en vesentlig ting Stig Arne (som går igjen i denne tråden):

Batteri kapasitet.

Hos noen holder den ca 2 dager ved normalt bruk, enkelte må lade den hver kveld.

Lenke til kommentar
Jepp.. jeg tror du vil bli knallfornøyd. Telefonen er meget bra, eneste negative jeg har å si om telefonen er at de har brukt noe kjipe materialer når de bygde den.

Det har vært generellt lite feil med telefonen, software feil og slikt.. Noen plages med knirking i tastene på høyre side, men dette er noe som vvirker utbedret i den svarte versjonen.

Så løp og kjøp.

Har ikke telefonen selv,

men du glemte en vesentlig ting Stig Arne (som går igjen i denne tråden):

Batteri kapasitet.

Hos noen holder den ca 2 dager ved normalt bruk, enkelte må lade den hver kveld.

 

Vel.. min holder glatt 3-4 dager ved normal bruk. Batterikapasiteten er faktisk noe jeg fil fremheve med denne telefonen iforhold til N95 f.eks.

Så nei, glemte nok ikke det da det ikke er noe tema mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen jeg fikser det?

 

Dette er vel ikke mye til hjelp, men jeg la inn Nokia Maps 2.0 i går og da installerte jeg bare over den versjonen som allerede lå på telefonen, uten å avinstallere først.

 

Har hatt telefonen noen dager nå og må si at jeg er ganske fornøyd. Er blitt glad i Symbian. Satt og spilte sjakk på veien til jobben i dag :D Hvis jeg skal trekke for noe må det bli at telefonen har en viss knirkefaktor som andre her også skriver.

Lenke til kommentar
Jepp.. jeg tror du vil bli knallfornøyd. Telefonen er meget bra, eneste negative jeg har å si om telefonen er at de har brukt noe kjipe materialer når de bygde den.

Det har vært generellt lite feil med telefonen, software feil og slikt.. Noen plages med knirking i tastene på høyre side, men dette er noe som vvirker utbedret i den svarte versjonen.

Så løp og kjøp.

Har ikke telefonen selv,

men du glemte en vesentlig ting Stig Arne (som går igjen i denne tråden):

Batteri kapasitet.

Hos noen holder den ca 2 dager ved normalt bruk, enkelte må lade den hver kveld.

 

Vel.. min holder glatt 3-4 dager ved normal bruk. Batterikapasiteten er faktisk noe jeg fil fremheve med denne telefonen iforhold til N95 f.eks.

Så nei, glemte nok ikke det da det ikke er noe tema mener nå jeg.

 

Samme her. Til å begynne med holdt den i ca en dag, men det har gradvis forbedret seg og nå er jeg oppe i 3-4 dager også. det kommer selvfølgelig ann på hva man bruker den til, men jeg er fornøyd og forventet ikk emer av en telefon med så mange funksjoner.

Lenke til kommentar

Hadde telefonen min inne til reperasjon for litt siden og den ble da "formatert",

og nå blir jeg bedt om å kjøpe tilgang for å bruke GPS'en :cry:

Telefonen blir vel levert med 1års gratis lisens etter hva jeg har hørt?!

Noen som vet hvordan jeg får gratislisensen min tilbake? :ermm:

Lenke til kommentar
Hadde telefonen min inne til reperasjon for litt siden og den ble da "formatert",

og nå blir jeg bedt om å kjøpe tilgang for å bruke GPS'en :cry:

Telefonen blir vel levert med 1års gratis lisens etter hva jeg har hørt?!

Noen som vet hvordan jeg får gratislisensen min tilbake? :ermm:

 

Om du bruker Nokia Maps og har den svarte utgaven av telefonen så skal du ha 1 års prøve på navigeringen.

Det du da gjør er å gå inn på kartprogrammet - Valg - Mine lisenser - velg her oppdatert. Så kobler du deg opp til internett og da skal du få aktivert lisensen igjen og får da vite hvor mange dager du har igjen på den.

 

Dette gjorde jeg iallefall med min etter jeg formaterte den.

Lenke til kommentar

Det er ikke et stort problem, men hver gang jeg har brukt telefonen i modusen dataoverføring, og trekker ut kabelen selv om jeg har tatt trygg fjerning av maskinvare, så står det på skjermen på mobilen at data kan ha gått tapt side mobilen ble frakoblet på feil måte. Dette gjelder da for WinVista.

Når jeg gjør det samme i WinXP, så kommer ikke den meldingen på mobilens skjerm.

Lenke til kommentar

Gjorde et lite varp i dag, tenkte jeg kunne tipse: Teknikmagasinet selger Sandisks 8GB microsdhc-kort med USB-leser (særdeles kjekt å ha, tatt i betraktning N82s bøttetrege USB-overføring) til 329,- i butikk. Rett nok ligger billigste websjappe noe lavere, men da eksklusiv porto, og alle andre fysiske butikkutsalg jeg har sett ligger milevis over. Kjekt for de som har en butikk i nærheten.

http://www.teknikmagasinet.no/

Lenke til kommentar

noen andre opplevd problemer med sim kontakt import?

 

den vil ikke kopiere inn kontakter

 

 

 

 

 

 

gps spm:

 

testet gps og den virket med en kvinnestemme. På esken står det 3mnd fri bruk. Hva skjer når disse 3 mnd er over? Vil gps slutte å virke?

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
Gjorde et lite varp i dag, tenkte jeg kunne tipse: Teknikmagasinet selger Sandisks 8GB microsdhc-kort med USB-leser (særdeles kjekt å ha, tatt i betraktning N82s bøttetrege USB-overføring) til 329,- i butikk. Rett nok ligger billigste websjappe noe lavere, men da eksklusiv porto, og alle andre fysiske butikkutsalg jeg har sett ligger milevis over. Kjekt for de som har en butikk i nærheten.

http://www.teknikmagasinet.no/

Kjøpte denne idag :) Takk for tipset lissom :p Fikk den siste de hadde igjen på teknikmagasinet nedesrt i Karl Johan.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke installert noen programmer noen programmer på mobilen nå.

Får opp en feilmelding der det står: Kan ikke kontr. sertifaketets gyldighet på internett,Kontroller instillingene. Detter skjer med alle programmer jeg prøver å installere noen som har noe som kan løse det problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...