Gå til innhold

Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?


Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wumpscut. Det lyttet Matti Saari til, så da må det være ondt.

Wumpscut er ikke noe annet enn enda ett headbanging band, men om Adolf Hitler eller King Kong hører på det så blir det ondt?

 

Da kan likeså godt Lene Marlin bli ond musikk bare fordi en ond person hører på det?

For det er akkuratt det du sier nå. Bare jeg brukte ett annet eksempel.

 

Jeg hørte gjennom Wumpscut. Det er langt fra ille.

Lenke til kommentar

Ikke særlig ekstremt, men jeg liker det lell =P

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Det må vel være svenske Shining.. Myspace :thumbup:

Finnes det ikke en norsk Shining og. No' jazz'fusion greier?

 

jupp, gjør det vettu. De spilte på Motstøy i fjor faktisk!

Sitter den dag i dag å lurer på om de fikk tak i feil "Shining" :p

 

Svenske Shining er uansett et fantastisk band, selv om Kvarforth/Ghoul iblant kan være litt.. spesiell ;)

Lenke til kommentar
Det må vel være svenske Shining.. Myspace :thumbup:

Finnes det ikke en norsk Shining og. No' jazz'fusion greier?

 

jupp, gjør det vettu. De spilte på Motstøy i fjor faktisk!

Sitter den dag i dag å lurer på om de fikk tak i feil "Shining" :p

 

Svenske Shining er uansett et fantastisk band, selv om Kvarforth/Ghoul iblant kan være litt.. spesiell ;)

Jeg likte Shining (Halmstad) Godt jeg. De hadde en smak som jeg liker. De er ikke bare ute etter og skrike lengst muligt i mikken, men lage mørk atmosfære med stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...