Gå til innhold

Mass Effect - Nye herligheter


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. ;)

 

Her har du bilder:

De bildene er bare nødt til å være photoshoppa. Helt garantert! For det kan jeg se som er sånn en ekspert i photo..øh..shopping?

 

 

Okay da, så var jeg i overkant mistenksom og nå i tillegg ekstremt misunnelig... Jeg bøyer meg i støvet, og håper du kan tilgi meg. Det eneste jeg lurer på nå er hvilken Spaceworld du var på... Jeg blir ikke lei meg om det er en i nærheten av Trondheim... ;)

Lenke til kommentar
Morroklumpen. Registrerte du deg bare for å si det? Inntil du tar bilde av cover, dvd og kvittering og legger ut her, så velger jeg å le rått. ;)

 

Her har du bilder:

De bildene er bare nødt til å være photoshoppa. Helt garantert! For det kan jeg se som er sånn en ekspert i photo..øh..shopping?

 

 

Okay da, så var jeg i overkant mistenksom og nå i tillegg ekstremt misunnelig... Jeg bøyer meg i støvet, og håper du kan tilgi meg. Det eneste jeg lurer på nå er hvilken Spaceworld du var på... Jeg blir ikke lei meg om det er en i nærheten av Trondheim... ;)

 

I Trondheim og omegn hadde passet bra for flere ja...:) Noen som tilfeldigvis har sett det i Trheim idag...?

Lenke til kommentar
I Trondheim og omegn hadde passet bra for flere ja...:) Noen som tilfeldigvis har sett det i Trheim idag...?

Jeg var innom Spaceworld på Solsiden i firetiden i dag, men de hadde ikke stilt det ut der. Tenkte ikke på å spørre. ;) Ellers har jeg en forhåndsbestilling hos Spaceworld på Torget, og de har ikke ringt enda. Av erfaring så er sjansen svært liten for å få noe der før release uansett...

Lenke til kommentar
I Trondheim og omegn hadde passet bra for flere ja...:) Noen som tilfeldigvis har sett det i Trheim idag...?

Jeg var innom Spaceworld på Solsiden i firetiden i dag, men de hadde ikke stilt det ut der. Tenkte ikke på å spørre. ;) Ellers har jeg en forhåndsbestilling hos Spaceworld på Torget, og de har ikke ringt enda. Av erfaring så er sjansen svært liten for å få noe der før release uansett...

 

Samme erfaring her også, Spaceworld i Trheim er trimmet på det der...Skal allikevel ta en tur imorgen, Spiderman(Game) kan være snille hvis de har fått det inn...:)

Også er det jo uberegnelige Expert-kjeden da(les: Halo 3)..hehe

Lenke til kommentar

jeg vet AS har det på lager;) usikker om det har blitt oppdatert på nettsiden. :)

 

har lest litt forskjellig om lengden, men 50-60 burde kanskje stemme.. spørs HELT hvor mye sidequest og exploring man gjør selvsagt:) jeg har nå spilt rundt 15 timer og har gjort 1 ting på main questet etter man får begynne leke på egenhånd:)

 

 

 

Twiik, blir jo en del combat, kan sammenlignes veldig med KOTOR (altså ikke combat typen, men hvor mye combat det er) men det funker veldig bra, jeg trudde det var FPS, men strengt tatt er det jo 3ps, ser bak ryggen ala Gears of war, kan ta cover bak vegger, dette blandet med Bionic/tech skills fungerer veldig bra. MASSE MASSE forskjellig armor/våpen også:) noe jeg hvertfall setter pris på:) Combaten er dog ikke like spennende som Gears eller de råeste fps`ene, men det fungerer veldig bra og det er absolutt ikke kjedelig:)

Lenke til kommentar

Mer Mass Effect på 1Upshow! Ser på det nå! Bør sjekkes ut! Grafikken var bedre enn jeg trodde, helt sinnsykt bra til tider.2 stykker som reviewet spillet, den ene gjorde få eller ingen sidequest og brukte 14 timer, og den andre som brukte lang tid og brukte masse tid på sidequest brukte 20 timer. Hmm kanskje kortere enn forventet, men langt nok for dagens standard.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

hos ign sto det man kunne bruke 15-20 kun på side quests? 1up spiller med speed haxx? :p

 

Jeg blir til tider sjokert over hvor utrolig bra ansiktene i Mass effect er laget.. resten er bra liksom.. veldig bra.. men ikke noen super fenomenalt liksom, men på grunn av alle de gode dialogene så er det virkelig på ansiktet de har lagt ned jobben og fyfader for en god jobb de har gjort!

Lenke til kommentar

Var innom Spaceworld i Larvik nå nettopp, for å få med meg ett eksemplar av Mario galaxy og en wii compnonet kabel. (Håper virkelig jeg får bedre bilde med denne på en 42" HDTV. Ellers blir det nok ikke mye mario)

 

Uansett, her hadde de satt Mass Effect i hyllene, og kunden før meg fikk med seg ett eksemplar. Folka som jobber der er veldig strenge med releasedatoer, så dette er snåle greier. Er god kunde der men kunen bare glemme å få Halo 3 eller Orange Box før realese. Spørte ikke noe om det, men kan det være lov å sette det i hyllene når hver enkelt butikk får de inn?

 

Håper jeg ikke angrer på mitt Mario kjøp kontra Mass Effect:) Det får nok vente ett par uker!

Lenke til kommentar

Sit no på jobb - så trøtt eg ikkje klarar å holde augna opne. Eg kom heim igår, og på stuebordet mitt låg ingenting anna enn ein blodfersk kopi av Mass Effect. Ein kompis av meg som jobbar i firma XX, hadde fått ein kopi tidleg - og tenkte at sidan eg stort sett ikkje har snakka om noko særleg anna sidan E3 2006, skulle få prøve det litt.

 

Første intrykket -- wow. Eg skulle berre spele i 20 min igår, for å teste, men klarte ikkje legge det ifrå meg. Det er noko av det flottaste eg nokon gong har sett. Det var heilt utruleg. Animasjonar, wow. Bioware har lukkast i få meg til å føle meg som stjerna i ei episk stjerne-krig forteljing.

 

GLED DYKK!

 

Eg får berre spele det fram til søndag kveld, så må eg levere det tilbake. Og tru - meg, det skal spelast. Gledar meg ihjel til AS får sendt ut min kopi.

Lenke til kommentar

Skal si fastsatte datoer for å selge spill er blitt passé i det siste..

 

Jeg venter til etter 7. desember med å spille dette (vil ikke kjøpe det før det heller, fordi jeg bare kommer til å bli fristet). Da er eksamen over, og jeg kan sette meg ned i ro og mak og bare nyte opplevelsen. Håper virkelig dette spillet innfrir til mine forventninger - de er ikke små, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Skal si fastsatte datoer for å selge spill er blitt passé i det siste..

Egentlig ikke; det var mer løssluppent i forhold til releasedatoer for et år siden.

 

For Trondhjemsboerne så kunne Spaceworld på Solsiden opplyse om at joda, de hadde Mass Effect på lager, jeg måtte bare vente litt så skulle de sjekke release-datoen. Det var synd, i grunn. Svaret ble dermed negativt på om jeg kunne kjøpe, og det hjalp dessverre ikke å argumentere med at andre Spaceworld-butikker hadde lagt det ut for salg allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...