Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt meg gjennom singleplayer delen, og jeg må bare si at Call of Duty 4 fortjener all skryten det får!

Det var sinnsykt kult helt på slutten når Price (?) kasta den pistolen til meg slik at jeg kunne skyte han karen (husker ikke hva han heter) ;)

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar
"JRL Lagt til I går, 20:15

Hvordan kan jeg legge inn ip adresser til forskjelige servere?

Noen som kan anbefale gode norske servere?"

 

gå på multi player og på favorites, så trykker du på add server..

anbefaler tv2 sine servere de jeg spiller på... du finner de på www.battle.no

takk for svar

Lenke til kommentar
Må si at jeg er mektig imponert over kvaliteten på CoD4! Regien og grafikken var høyere enn mine forventninger. Og dessverre pushet det mitt GF 8800 GTS til grensene i 1920x1200 oppløsning :p

 

Jeg digget virkelig den filmatiske single player kampanjen, og lurte på om det er noen andre som har prøvd multi player modusen enda? (Fikk spillet i går så har ikke prøvd den enda...) vil gjerne høre deres førsteinntrykk!

 

Er helt enig: Ble overrasket over kvaliteten og ytelsen til grafikken. Jeg spiller i 1920 x 1200 og det går jevnt på min 8800GTX. Hadde aldri trodd at frameraten ville være så jevn i den oppløsningen. Kvaliteten er riktignok ikke helt på høyde med Crysis (ihvertfall sammenlignet med Crysis på High/Very High) men den er bra nok.

 

Jeg har bare spilt deler av single-player delen men ble imponert over den filmatiske sekvensen der du blir kjørt gjennom en arabisk by.

 

Siden jeg kjøpte Crysis: CE idag så vil nok dette spillet bli prioritert i tiden fremover, men når jeg har rundet Crysis vil jeg definitivt spille videre på CoD4.

Lenke til kommentar
Må si at jeg er mektig imponert over kvaliteten på CoD4! Regien og grafikken var høyere enn mine forventninger. Og dessverre pushet det mitt GF 8800 GTS til grensene i 1920x1200 oppløsning :p

 

Jeg digget virkelig den filmatiske single player kampanjen, og lurte på om det er noen andre som har prøvd multi player modusen enda? (Fikk spillet i går så har ikke prøvd den enda...) vil gjerne høre deres førsteinntrykk!

 

Er helt enig: Ble overrasket over kvaliteten og ytelsen til grafikken. Jeg spiller i 1920 x 1200 og det går jevnt på min 8800GTX. Hadde aldri trodd at frameraten ville være så jevn i den oppløsningen. Kvaliteten er riktignok ikke helt på høyde med Crysis (ihvertfall sammenlignet med Crysis på High/Very High) men den er bra nok.

 

Jeg har bare spilt deler av single-player delen men ble imponert over den filmatiske sekvensen der du blir kjørt gjennom en arabisk by.

 

Siden jeg kjøpte Crysis: CE idag så vil nok dette spillet bli prioritert i tiden fremover, men når jeg har rundet Crysis vil jeg definitivt spille videre på CoD4.

 

Samme her. Kjempeimponert over grafikkytelsen. Sitter å kjører alt på fult med untak av AA, 1900x1200 på mitt GTS kort. Funker helt supert sammen med Vista64. Kongespill som virkelig river.

 

Skal nevnes at jeg ikke har rørt singleplayerdelen enda......ble fanget av multiplayeren :)

Lenke til kommentar
Har bare prøv demoen, men dette er et spill jeg SKAL ha :love: blei litt forelska.

Nydelig grafikk, og endelig kom CoD i nåtid :thumbup:

Gled deg. Det brettet som var i demoen var faktisk et av de aller svakeste etter min mening. Ble ikke spesielt imponert av demoen, men stor-imponert av resten.

 

Må si meg enig ;)

 

 

 

Jeg har sagt det før, men det brettet hvor du er Captain Price for 15 år siden er bare så sinnsykt bra og stemningsfullt!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...