Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lånte mitt søskenbarns steam konto, lastet det ned og prøvde selv. Veldig godt og fint gjennomført spill! ;)

 

Men jeg har et problem, på steam friends listen så kan jeg ikke joine mitt søskenbarn. Kommer dette av at jeg lastet spillet ned på hans konto (på min pc) for så å kjøpe å spille det på min steamkonto?

Lenke til kommentar
noen andre en meg som har runna de på veteran?

 

If so, hvilken sekvens vil du klasifisere som vanskligst? selv synes jeg plassen med pariserhjulet går av med seieren.

 

 

Pariserhjulet og Epilogue "Mile high club" synes jeg var vanskeligst.

 

Hadde sikkert prøvd meg på Epilogue flere hundre ganger, før jeg endelig fikk det til.

Hjalp mye på taktikken når jeg så denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=FbYXV0UivpM...feature=related

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar
Noen som spiller det på Veteran eller ? DONT ! Gud kor umulig det er. Kommet til det punktet hvor vi stormer inn for å ta Al Jasad og du starter som heli gunner men er umulig, jeg dør etter 5 sekund inni levelen. Er 5 tankser som skyter på meg og rekker UMULIG å ta ut de. Fatter ikke...veteran må være umulig.

DONT? Det er ikke så mye annet enn veteran som er gøy. Den levelen du nevner hadde jeg samme problem på, så måtte bytte om til den forrige vanskelighetsgraden, så er det bare å fortsette på veteran på neste level igjen. (velger bare mission manuelt)

Lenke til kommentar
Noen som spiller det på Veteran eller ? DONT ! Gud kor umulig det er. Kommet til det punktet hvor vi stormer inn for å ta Al Jasad og du starter som heli gunner men er umulig, jeg dør etter 5 sekund inni levelen. Er 5 tankser som skyter på meg og rekker UMULIG å ta ut de. Fatter ikke...veteran må være umulig.

 

Det brettet er forsåvidt enkelt på veteran, bare vent til du kommer til sniper brettet. For ikke å nevne epiologen, som er noe av det dummeste og mest tilfeldige jeg har vært borti på lenge.

Lenke til kommentar
Noen som spiller det på Veteran eller ? DONT ! Gud kor umulig det er. Kommet til det punktet hvor vi stormer inn for å ta Al Jasad og du starter som heli gunner men er umulig, jeg dør etter 5 sekund inni levelen. Er 5 tankser som skyter på meg og rekker UMULIG å ta ut de. Fatter ikke...veteran må være umulig.

DONT? Det er ikke så mye annet enn veteran som er gøy. Den levelen du nevner hadde jeg samme problem på, så måtte bytte om til den forrige vanskelighetsgraden, så er det bare å fortsette på veteran på neste level igjen. (velger bare mission manuelt)

 

Personlig hadde jeg god morro på regular, kanskje har jeg blitt gammel, men jeg orker ikke å styre med å gjøre ting mange ganger på rad, ihvertfall ikek når jeg ikke kan save selv, så man slipper å ta lengre skevenser igjen og igjen. Regular er ikke så enkelt at amn kan være helt bajas og dermed holder man seg litt på matta og dør fra tid til annen, nok til at jeg kan more meg med spillet, og samtidig føle at man må konsentrere seg for å ikke dø.

 

AtW

Lenke til kommentar
Personlig hadde jeg god morro på regular, kanskje har jeg blitt gammel, men jeg orker ikke å styre med å gjøre ting mange ganger på rad, ihvertfall ikek når jeg ikke kan save selv, så man slipper å ta lengre skevenser igjen og igjen. Regular er ikke så enkelt at man kan være helt bajas og dermed holder man seg litt på matta og dør fra tid til annen, nok til at jeg kan more meg med spillet, og samtidig føle at man må konsentrere seg for å ikke dø.

 

AtW

 

Bra sagt. Det er ikke å skjule under matta at jeg døde et par ganger på regular, men føler at jeg må kjøre gjennom på veteran for å få med meg alt spillet har å tilby.

Lenke til kommentar

Jeg må bare få sagt at dette er faen meg (unskyld utrykket) noe av det beste jeg noen gang har vært borti. Det var kanskje ikke bedre enn HL2 ep2, men grunnen til at jeg syntes dette var så sinnsykt bra har kanskje med at jeg ikke hadde høye nok forventninger. Ikke misforstå meg. Jeg hadde regnet med at dette kom til å bli et kanonspill fra IW, men fy søren så mye bedre det var enn det jeg trodde det skulle være :p Variasjonen, gameplayet, grafikken... ALT er gjennomført 110%.

Lenke til kommentar
Helt fantastisk spill. Brukte hele lesedagen til norskprøven i morgen på SP-delen av dette spillet. Som alle har nevnt er det jo litt kort, men pga kvaliteten føles det ut som en veldig lang film. Tror aldri jeg har vært så oppslukt av sp-delen i et eneste spill før. Nærmeste må vel bli spillet Mafia.

 

Ja, jeg er enig, veldig engasjerende spill, første par levlene var ikke helt 100%, men etter det ble man trekt inn i spillet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Genialt spill, kort men for en opplevelse. Kjører spillet på max i 1680x1050 mener jeg på min 22 lcd alt på maks.

Beste kjøpet jeg har gjort på veldig veldig lenge...

 

Nå er det multiplayer som gjelder, og klanen jeg er med og drive kommer nok til å gå vekk fra bf2 snart og satse på Cod / Ut3.

 

Noen som blir med og spiller og som er over 18 år, så kan dere ta turen innom www.nvwclan.com

Lenke til kommentar

noen andre som blir kasta ut av spillet sånn helt uten videre? jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det, noen dager funker spillet fett, andre dager klikker det med en gang jeg begynner å spille...mulig det er noen servere som får spillet til å klikke, siden dette også kunne være et sjeldent problem i andre online fps spill jeg har spilt, det er ikke driverne mine, alt er nytt, ingenting å sette tilbake på....og spillet er 100% butikk kjøpt...egen cd key og jeg har ikke brukt noen crack eller noe for å kunne spille uten cd....utrolig irriterende altså :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange som syns Pariserhjulet er så vanskelig? Jeg hadde litt problemer med det på Hardened, men jeg tok det på første forsøk på Veteran. Jeg satt bak det huset hvor de bumper-bilene er og skøt folk med AK47, og det gikk mye bedre enn når jeg brukte sniper.

 

Den banen jeg hadde mest problemer med av alle er Heat, som er banen etter det pariserhjulet. Men etterhvert fant jeg ut en taktikk som egentlig var 10 ganger lettere enn den jeg først drev på med i mange timer, så da var den ikke så vanskelig lenger. Men utenom det må jeg nok si High mile club på veteran virker nesten umulig å gjøre på 1 minutt

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som syns Pariserhjulet er så vanskelig? Jeg hadde litt problemer med det på Hardened, men jeg tok det på første forsøk på Veteran. Jeg satt bak det huset hvor de bumper-bilene er og skøt folk med AK47, og det gikk mye bedre enn når jeg brukte sniper.

 

Den banen jeg hadde mest problemer med av alle er Heat, som er banen etter det pariserhjulet. Men etterhvert fant jeg ut en taktikk som egentlig var 10 ganger lettere enn den jeg først drev på med i mange timer, så da var den ikke så vanskelig lenger. Men utenom det må jeg nok si High mile club på veteran virker nesten umulig å gjøre på 1 minutt

 

Du svarer jo på deitt første spørsmål i ditt andre avsnitt. Fordi de bruker en annen taktikk en du gjorde, som formodentlig er vanskligere.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som syns Pariserhjulet er så vanskelig? Jeg hadde litt problemer med det på Hardened, men jeg tok det på første forsøk på Veteran. Jeg satt bak det huset hvor de bumper-bilene er og skøt folk med AK47, og det gikk mye bedre enn når jeg brukte sniper.

 

Den banen jeg hadde mest problemer med av alle er Heat, som er banen etter det pariserhjulet. Men etterhvert fant jeg ut en taktikk som egentlig var 10 ganger lettere enn den jeg først drev på med i mange timer, så da var den ikke så vanskelig lenger. Men utenom det må jeg nok si High mile club på veteran virker nesten umulig å gjøre på 1 minutt

 

Du svarer jo på deitt første spørsmål i ditt andre avsnitt. Fordi de bruker en annen taktikk en du gjorde, som formodentlig er vanskligere.

 

AtW

Pft... var jo bare å legge seg med en G3 i den bua nedenfor han skadde... så tok de jo livet av seg selv... :D

De bakerste kastet granater til den store gullmedalje og kverka alle som nærma seg...

Lenke til kommentar

Har patchet spillet nå, sitter med versjon 1.2, spillet fryser under gameplay...og nå har faktisk statsa mine blitt resatt på MP, nå må jeg starte opp på nytt med dårlige våpen uten specs :(( jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kunne ha gjort som de gjorde i BF2 og oppover....at stats er lagret på server og ikke på maskina....faen så irriterende................

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...