Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hvis du har kjøpt spillet hos Spaceworld... der fikk jeg beskjed om at de ikke tok tilbake spill med invalid cd-key.

Nå var dette med Medal Of Honor - Airborne da riktignok, men regner med at de ikke gjør forskjell på spill...

Ignoranter. Overlater til kundene å løse problemer med produkter de selger... :hrm:

En av de virkelig få gangene jeg handlet hos de også... de er jo kronisk dyrere enn alle andre.

Virker nesten som om det er en prinsippsak hos de...

Lenke til kommentar

@ Kneipp:

Slet der jeg og=P Brukte litt tid på å fullføre den banen. Løsningen for meg ble å bruke flash inn i hver av tunnelene (de til høyre og venstre) og så løpe inn i en av dem, skyte alle der inne, vente til det kommer noen folk inn, skyte dem i den andre tunnelen og så jobbe meg videre. =P xD

 

Spilte ikke på samme vanskelighetsgrad though...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Har bare prøv demoen, men dette er et spill jeg SKAL ha :love: blei litt forelska.

Nydelig grafikk, og endelig kom CoD i nåtid :thumbup:

Gled deg. Det brettet som var i demoen var faktisk et av de aller svakeste etter min mening. Ble ikke spesielt imponert av demoen, men stor-imponert av resten.

Ehem, har gleda meg helt sia de begynte å lage det :innocent:

Lenke til kommentar

jeg har fått en godt inntrykk av spillet, på demoen spilte jeg igjennom hele greia, men nå har jeg kjøpt spillet og det ser ut som PC-en min ikke klarer det, ikke noe problemer med å kjøre det rent, men maskina mi låser seg når jeg spiller, skjermen låser seg eller slår seg av og jeg må restarte maskina, er ikke helt sikker på hvorfor, trodde det var patch og skjermkort drivere som skulle til, men det var det ikke gitt. har heller ikke noe HD problemer.

Lenke til kommentar

Noen som spiller det på Veteran eller ? DONT ! Gud kor umulig det er. Kommet til det punktet hvor vi stormer inn for å ta Al Jasad og du starter som heli gunner men er umulig, jeg dør etter 5 sekund inni levelen. Er 5 tankser som skyter på meg og rekker UMULIG å ta ut de. Fatter ikke...veteran må være umulig.

Lenke til kommentar

Har spilt det en stund nå og dette er garantert mitt favoritt spill atm.

 

Kjøpte TF2 kort tid før CoD men det er bare piss i forskjell.

 

CoD4 slår nesten CoD1 også. Det er noen ting som må gjøres for at spillet skal bli 100% men det er ikke langt unna. Deilig å kunne skyte gjennom vegger nå.. (håper de fjerner hit merket tho..)

 

 

Problemet er vel at det er ALTFOR lett å ranke opp til 55.

 

Tok meg 24 hours med konstant spilling. Det var litt dumt, men ellers er det bra

Lenke til kommentar
Er det noen problemer mellom vista 64bit og CoD4?

 

Jeg har kjøpt/lastet ned fra steam, men når jeg skal starte spillet så står den evig på "Gjør klar til å starte Call of Duty 4: Modern warfare."

 

Har prøvd å restarte Steam, forandret ingenting.

 

 

Jeg har samme problemet! :mad:

 

Har du fått COD4 til å fungere sammen med Vista 64?

Lenke til kommentar

Fler som har problemet med : PB INIT Failure og PB Client not responding?

 

har nettopp avinstallert virus programmet, samt restarta 2 ganger, updata firmware på rutern til det nyeste...

 

blir disconnecta etter første eller andre kill, vetta søren hvorfor... noen som har peil på hvordan jeg fixer?

 

 

har updata til den nyeste versonen av punk buster, men når jeg logger på servere står det at servern kjører en gammel verson??!

 

har kjøpt spillet via steam..

 

takk for eventuelt hjelpen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...