Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen som kan gi meg retningen (en link) til en plass hvor de faktisk beskriver en måte som fungerer å sette opp en ranked server på CoD4 som faktisk fungerer?

En oppskrift helt fra skrætsj...

 

Har prøvd en del metoder og lastet ned filer i hypp og pine som en skal bruke til å sette opp diverse på serveren... men det er ikke mulig å finne den annet enn lokalt.

Windows brannmur er nede og portene er åpnet i rutere.

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lage ny tråd så spør her. Holder på å laste ned cod4 via steam her nå for å spille med noen bekjente imorgen. Eneste problemet er at de spiller med version 1.0 og slik som jeg har forstått det så patcher steam spillet automatisk samme faen. Mulig å få strippet ned til versjon 1.0?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med clanmatcher? Jeg og noen venner har tenkt å prøve oss litt og derfor lurer jeg på et par ting:

 

Hvordan finner folk clanmatcher? mIRC eller?

Hvilke regler er det i clanmatcher?

Hvordan er våpensystemet?

 

:)

 

PS: Hvis noen er interisert i en match er det bare å ta kontakt på P;

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg spillet i går, og lastet den ned via Steam i natt. Allikevel så ser det ikke ut som jeg får åpnet den. Når jeg trykker på Launch, står det bare: "Preparing to launch Call of Duty 4: Modern Warfare..."

 

Noen ide om hva som skjer? Jeg har god nok pc for å få spilt spillet, så jeg skjønner ikke problemet!

Lenke til kommentar

Herlig spill :)

 

Men jeg har ikke akkurat den beste pcen.

 

Kjører 1280x1024 2xAA og high på det meste. Glow er av

 

Ligger på 75 fps inne i hus, utenfor ligger jeg på 55 fps . i harde og store kamper ligger jeg på 37 fps

 

Går faen meg sånn akkurat. på tide med ny pc snart

 

EDit:

 

specsa_

 

3000+ AMD klokka til 2300 mhz

 

2gb ram ddr

 

x1950xtx 665/1088 mhz klokk

 

gammel traver

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Noe som er møkk med cod4 multiplayer er at bretta er så små synes jeg , altfor små.Det blir rett å slett FOR intensivt , litt større baner hadde gitt mer slakk og rom for spenning etter min mening. Derfor liker jeg battlefield franchisen så godt , selv om jeg er stadig innom cod4 for å avreagere innimellom ;)

Lenke til kommentar
Noe som er møkk med cod4 multiplayer er at bretta er så små synes jeg , altfor små.Det blir rett å slett FOR intensivt , litt større baner hadde gitt mer slakk og rom for spenning etter min mening. Derfor liker jeg battlefield franchisen så godt , selv om jeg er stadig innom cod4 for å avreagere innimellom ;)

 

Er litt enig med deg der, men blir de for store blir det fort kjedelig uten noen form for kjøretøy. Og kjøretøy passer ikke inn i CoD syns jeg :p

Lenke til kommentar
Haha, du klager? Spiller i 800x600, uten noe ekstra-sjit, får ikke effekter som glans på våpnene når sola skinner ned og har gjennomsnittlig 30 fps kanskje.

 

Klager litt ja :p Får så sinsyke framdrops når jeg beveger meg fra hus til uteområder og lignende. Burde kansje slå av den fps måleren nå som jeg har optimalisert maskina for spillet, ser på den litt for ofte.

 

800x600 i CoD4 minner meg om Delta Force 2, så da har du vel mer å klage over en meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...