Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å lage konto hos Videogameplus.ca og bestille uncharted spillet der siden den kommer nesten 1 måned før i usa,noe spesielt jeg må passe på når jeg registrerer /bestiller spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fra nyhetsbloggen til Videogamesplus.ca

We have begun processing all Super Mario Galaxy - Wii (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - 360 (Preorder) , Kane & Lynch: Dead Men - PS3 (Preorder) , Assassins Creed - 360 (Preorder) and Assassins Creed - PS3 (Preorder) orders. Due to the high volume of preorders on these titles we have begun processing them immediately to insure no delay in shipping out any orders. We will not be accepting anymore cancellations on any of these preorders and customers orders will be marked "Preship Status No Cancellations".

Håper ikke AC lander i postkassa mi før jeg er ferdig med alt eksamensstrevet,

eller så er jeg redd det vil svartne for meg og jeg vil våkne opp et par dager etter jeg egentlig skulle

ha avlagt eksamen, liggende i sofaen med PS3 stikka i hendene! :D

Endret av XDamage
Skrevet

Jeg sendte en mail til vgp.ca om sene leveranser og de kunne informere om at noen av deres bestillinger hadde ved en feil blitt "re-routed" gjennom USA og derfor var sent ute. Jeg kunne forvente å ha spillet innen 4-7 dager. Hvis det er noen andre som har opplevd å ikke fått spillet i tide kan dette være en forklaring. :)

Skrevet

Noen som har mottatt forhåndsbestillingen sin av Assassin's Creed fra VGP enda?

Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill fra Canada når release er så kloss på

den europeiske. :)

Men jeg gleder meg til å spille Uncharted før de fleste på denne siden

av atlanteren i alle fall. :woot:

Skrevet

Bestillte Uncharted, Fifa og Eye-kamera (endelig hadde de fått de inn igjen) til min PS3 på lørdag, fikk mail sent i går om at det var shippet. Hvor mange dager tar det ca fra det er sendt til det er fremme?

Skrevet
Noen som har mottatt forhåndsbestillingen sin av Assassin's Creed fra VGP enda?

Siste gang jeg forhåndsbestiller et spill fra Canada når release er så kloss på

den europeiske. :)

Men jeg gleder meg til å spille Uncharted før de fleste på denne siden

av atlanteren i alle fall. :woot:

Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. :)

Skrevet
Jupp, fått Assasins Creed nå, passet bra siden det er update (kanskje fix på problemene) idag. :)

lover bra at du har fått det :) da ere ikke langt unna for meg heller.

Enda godt jeg ikke hadde hatt tid til å spille det, selv om jeg hadde hatt det på release. Får gjort det jeg skal gjøre :p

Skrevet

2 stk Need for Speed Pro Street

1 stk Rainbox Six Vegas

1 stk Assassins Creed

ramlet ned i postkassen i dag. Assassins Creed og 1 stk need for speed pro street er til meg og vegas og den andre pro street'en er til en kompis.

:new_woot: VGP

Skrevet

Begynner å bli litt urolig her.. Bestilte Assassins Creed (preorder) på Onsdag i forrige uke.. Og har ennå ikke kommet! ;o

Kan det være at tollen har tatt seg en titt i pakka og er trege med å sende videre? har aldri opplevd det har tatt mer enn fire dager før.

Skrevet

Fikk en hyggelig telefon fra DHL i dag der de sa at de ikke rakk å levere i dag (bestillte den på lørdag), men skal komme mens jeg er på jobb i morgen.

Synes det er ganske så raskt...

Skrevet
Ble sendt på mandag, og levert i dag på døren. Uncharted er i mine armer, woohooo!

Kødder du? Bestilte du fra VGP og det ble sendt på mandag den 19.november?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...