Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evt. Slett alle cookies. Tools -> Delete private data -> Detailed options -> Velg Delete temporary cookies og delete all cookies.

Prøvde det, men fortsatt ingen forbedring. Underlig!! Har også sjekket sertifikatet, og det utløper ikke før i 2010 en gang.

 

Kjipt å måtte bruke en annen nettleser kun pga én side som ikke fungerer..!

Lenke til kommentar

Det hender jeg ser på nrks nett-tv. Det har blitt til at jeg bruker explorer til dette. Prøver jeg å bruke Opera får jeg beskjed om at jeg trenger et programtillegg. Klarer igrunnen ikke å finne hvilket tillegg det er snakk om. I første tråd står det et tips om dette, men plugins er ment for xp. Jeg kjører vista ultimate. Går det likevel å bruke den pakken ?

Lenke til kommentar
Jeg synes Silverlight fungerer veldig bra til NRKs Nett-TV.

Du kødder? Statskanalen bruker mine surt tjente penger til å presse proprietære tulleteknologier på folk? :D

 

Silverlight er ikke mer proprietært enn Adobe Flash.

 

edit: dessuten fungerer Silverlight på 99% av konsumentmarkedet (Mac OS og Windows) og for ikke å glemme at Flash er søppel.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Sitter og rører litt med opera unite her. Er det noen som vet om noen metode å lure opera unite til å for eksempel lese data fra en webserver jeg kjører lokalt på maskinen fra Opera Unite Web Server?

 

edit: Moonlight støtter bare Silverlight 2, nå kommer Silverlight 4 i betaversjon, men nok off-topic.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...