Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokey: Åpne notes på panelet eller Tools -> Notes, merk den du vil slette og trykk delete.

 

PapaDon: Lag en .css fil med dette innholdet:

#gadgetcell {

display: none;

}

 

Høyreklikk på kalenderen, velg Edit Site Preferences -> Display -> My Style Sheet -> og velg filen du lagde. Oppdater siden.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Opera 10 Release Dates “Leaked”?

 

Written by Vygantas Lipskas on February 11, 2009

 

Okay, I can’t confirm or deny the following information. It was sent by one of our readers later today.

 

According to the message, Opera 10 Beta should hit the streets on April while final release is set to be released on September.

 

Opera 10 Beta, April 2009

Opera 10 Beta 2, June 2009

Opera 10 RC 1, August 2009

Opera 10 Final, September 2009

 

I am sure we will be able to confirm or deny that later this year.

 

Thanks to Tim.

http://www.favbrowser.com/opera-10-release-dates-leaked/

Lenke til kommentar

Fått ett problem med Opera jeg :dontgetit:

 

post-104567-1234463473_thumb.jpg

 

Noen som vet hva dette er?

Får feilen idêt øyeblikket jeg starter videoer på GameTrailers.com

Prøvde å søke etter feilen på google, (ikke mye hjelp, men det ser ut som det er Java som er grunnen?)

Resultat fra Google

Hjelp :blush:

edit: nå kommer feilen også idêt jeg åpner fane nr 4 :dontgetit: Bruker Opera på datan hjemme å, ingen problemer der

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Kan man gjøre det sånn at det er lukkeknapp kun på den fanen som er aktiv/åpen? Slik det er i standard IE etc. Dersom jeg går på flere instillinger for faner er det enten alle eller ingen med lukkeknapp.

 

Hvorfor ikke bare fjerne lukkeknappene og bruk scrollknappen på musen for å lukke faner? :)

 

Mulig å lage en lyd når det blir melding på ircen på opera?

 

Eller er det mulig å skifte skriften som er lysere til en annen farge? (Vanlige tabs er liksom grå / svart. Imens de med nytt innhold er blå. Jeg vil ha de rosa eller noe, slik at jeg merker dem raskt.

 

Aner ikke. sikkert mulig om du åpner config fila å bytter på farge kommandoene. Men det blir vel litt komplisert.

 

 

Kanskje Ståle vet noe mer konkret? :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde du mente at fanene ble lukket når jeg trykket på scrollknappen i løse lufta. Ble litt forvirret når det ikke var noen alternativer under innstillinger>snarveier>midtklikk-alternativer som lot meg lukke fanene, men jeg fant ut av det.

 

edit: Hvorfor får jeg ikke blokkert den irriterende reklamen som er på venstre side på diskusjon?

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...