Gå til innhold

Play! Symphony 2007 Electroworld tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg har hørt så mye snakk om dette, men det braker hvertfall løs i Lillestrøm på fredag. Det har vel faktisk aldri vært en spillkonsert i Norge noensinne før. Jeg skal med en kompis og gleder meg som søren

billetter.jpg

Ser da mest framover til Final Fantasy musikken. Ellers får jeg litt inntrykk at de begynte med markedsføringen for sent til denne konserten, basert på mengden folk som er interessert. Det er jo faktisk fortsatt masse ledige dyre billetter igjen.

Endret av Cetramarius
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var vel ikkje seriøs no Cetramarius?

Eg skal ikkje på konserten sjølv, kan ikkje sei at spelmusikk interesserer meg nok for å betale for å høyre på.

Skrevet (endret)

Skall dit jeg også.. Ligger forresten noen videoer på youtube, bare søk etter "play a videopgame symphony" :)

Ser jo fett ut da :) 3 svære skjermer som viser ting fra spillene :)

**edit : leif**

**edit : leif x2**

Endret av Otowi
Skrevet
Du var vel ikkje seriøs no Cetramarius?

Eg skal ikkje på konserten sjølv, kan ikkje sei at spelmusikk interesserer meg nok for å betale for å høyre på.

Jo jeg var helt seriøs. Jeg har aldri latt skole stå i veien for det jeg syntes er gøy å gjøre.

Skrevet (endret)

har sykt lyst men får nok ikke kommet meg dit:S

edit: så på youtube super mario var jo bare helt sykt nå fikk jeg enda mer lyst til å dra :(

Endret av carlgutt
Skrevet

Beklageligvis kommer eg meg ingen vei, men eg får så sinnsykt frysninger fra youtube klippene eg har sett :D Hadde eg vert der hadde eg sikkert fellt noen tårer også :wee:

Skrevet

Jeg og 4 kamerater skal :D.. og vi gleder oss som noen små drittunger :D:D:D

ikke bare fordi det er spillmusikk.. men også pga det er SYMPHONI!.. og for å sette prikken over i'en.. skal Machinae supremacy spille der, som er så da et av mine favorittband :O:O:O..

Skrevet

Har akkurat kommet derfra nå.. det var helt herlig. Selv om de skulle hatt med mer final fantasy musikk. Hadde bare sephiroth sangen, og den er jo ikke den beste engang. Men alt i alt kjempebra. Orker ikke å skrive så mye nå, trøtt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...