Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat noe nyttig info ut av gametrailers-streamen. Epic har kjøpt Big Huge Games (som skulle legges ned). Dette er et studio grunnlagt av Microprose-veteraner og har sin ekspertise innen strategispill, så får håpe de nå får muligheten til å fortsette å lage det!

 

Ron Gilbert! Nå starter E3 virkelig folkens, gårsdagens var bare oppvarming.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med Conviction rent kvalitetsmessig, men retningen serien har tatt med mer og mer action liker jeg ikke. Mer enn nok actionspill på markedet, så jeg sier nei takk til dette.

 

Det kan jeg forstå. Det nye spillet skal visstnok ha Kinect-støtte. Microsoft er på vei til å rote seg bort tror jeg.

Lenke til kommentar

Detta jævla Kinect pisset kommer jeg aldri til å plassere i TV-benken min uansett, er nok maskiner og bokser der som det er. Samme med Move dritten til Sony også. Kameraet ble stuet bort rimelig kjappt for å si det sånn. Så kommer Wii U med sin skjærefjøl, så da blir det enda mer rot liggende omkring :p

 

Jesus altså.

Lenke til kommentar

Jeg har plass til alt det rotet Mala nevnet. Move er blitt brukt mest mellom Move og Kinect. Wii Mote er på førsteplass da alle spill bruker den på andre måter :) (Fullført 6 spill med Move, fullført wii mote spill 22 og Kinect er 0 fordi den har ingenting bra)

 

Lader batteriene til Sony sin messe nå jeg. Etter jeg ble rimelig skuffet over MS nok engang så håper Sony redder noe av æren på E3 i mine øyner. Tror ikke de blower meg away, men at de viser nok eksklusive som jeg vil ha gjør det helt sikkert. Det er det de alltid har gjort de siste årene

 

EA :ph34r: har de noe jeg vil ha mon tro? Jo kansje mer fra Need For Speed Most Wanted 2! Spillet blir laget av Criterion, og det hjelper mye på. Så vi slipper å få slik Need For Speed The Run er...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Detta jævla Kinect pisset kommer jeg aldri til å plassere i TV-benken min uansett, er nok maskiner og bokser der som det er. Samme med Move dritten til Sony også. Kameraet ble stuet bort rimelig kjappt for å si det sånn. Så kommer Wii U med sin skjærefjøl, så da blir det enda mer rot liggende omkring

Jesus altså.

Ikke trolling altså, syns det er helt legitim kritikk.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...