Gå til innhold

Barn kastet snøball - fikk juling av 44-åring


Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk.

 

Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants.

Da blir han en fattig mann.

Tror du det blir penger av at en voksen mann banker dere? Det er store sjangse for at ingen vil gjøre noe ut av det, og selv om de gjør dere så har dere bedt om det såpass at ingen bryr seg. Blir det sak av det skal jeg personlig sørge for at sitater fra denne tråden kommer frem. Dere er 14, er ikke "aww, dakar" da.
Lenke til kommentar
Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk.

 

Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants.

Da blir han en fattig mann.

Tror du det blir penger av at en voksen mann banker dere? Det er store sjangse for at ingen vil gjøre noe ut av det, og selv om de gjør dere så har dere bedt om det såpass at ingen bryr seg. Blir det sak av det skal jeg personlig sørge for at sitater fra denne tråden kommer frem. Dere er 14, er ikke "aww, dakar" da.

Vent å se.

Lenke til kommentar

Husker når jeg var gikk på barneskolen og var en drittunge :D Det var tider det, ingen bekymringer i hele verden annet enn at de som jeg kødda hos fant ut hvor jeg bodde.

 

Vi var 3 unger som fant på noe drit minst en gang om dagen, det ble mye snøballkasting og banking på vinduer :lol:

Husker det var skikkelig adrenalinkick å få folk løpende etter seg.

 

Uff, nei. Vi fortjente juling altså. Men heldigvis så var det aldri noen av de sinte som fikk tak i oss :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...