Gå til innhold

Barn kastet snøball - fikk juling av 44-åring


Bruktbilen

Anbefalte innlegg

To gutter, på henholdsvis ni og ti, og en 15 år gammel jente lekte snøballkrig i nærheten av 44-åringens bolig. Barna har forklart til retten at et hardt snøballkast traff et vindu. Barna ble redde og sprang i vei, mens mannen fulgte etter og greide å innhente dem.

 

Retten ser spesielt alvorlig på at den tidligere ustraffede mannen sparket mens niåringen lå nede, og dømte han dermed til åtte måneders fengsel og til å betale erstatning på henholdsvis 20.000 kroner til niåringen og 5000 kroner til de to andre barna.

 

Han forklarte også at han over en toårsperiode er blitt terrorisert av en ungdomsgjeng som blant annet har knust vinduer i boligen hans.

 

 

My hero <3

 

Hvis det siste der stemte så kan jeg godt forstå at han gikk etter dem, men å slå og sparke dem er litt mye, å base dem kan jeg forstå, har gjort det selv, men litt villt å slå dem ned.

 

 

 

 

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en ansvarlig voksen burde vedkommende ha gitt ungene en skikkelig skjennepreken, kanskje fulgt de hjem og tatt det opp med foreldre/foresattek. Eventuelt tatt det hele med et smil og sett på det som en uskyldig guttelek. Selv kastet jeg en del snøball i min barndom, og fikk mer enn en gang tilsnakk.

 

Trist at voksne mennesker er i såppas stor ubalanse at de ikke klarer å holde seg fra å gi juling til småbarn.

Lenke til kommentar

Faktisk opplevd noe av det samme selv, bare at jeg hadde snøballkrig med sønnen til denne mannen, og jeg traff ingen vinduer. Tror ikke han likte at jeg hopte over buskene ellerno. Ble ikke sparket, men han slengte meg godt rundt omkring, og var på ca. samme alder som guttene.

 

Å bruke vold mot barn er rett og slett for grovt, UANSETT. Finnes selvfølgelig unntak, men da er det snakk om barn som skader andre barn og ikke vil gi seg osv. Folk som slår barn har alvorlige problemer, og å skylde på at det er nøvendig for å holde skikk på dem er rett og slett ikke godt nok.

Lenke til kommentar

Vi pleier å plage en mann ved å ringe på sent på kvelden og tidlig på morgenen helt til han løper etter oss. En gang så tok han igjen tommyes(han som er her på forumet, med In Flames avataren), og sa at neste gang bruker han vold. Vi holder på fortsatt, og det er gøy. Pluss at hvis han banker noen så tjener vi på det etter rettsaken.

Lenke til kommentar
Vi pleier å plage en mann ved å ringe på sent på kvelden og tidlig på morgenen helt til han løper etter oss. En gang så tok han igjen tommyes(han som er her på forumet, med In Flames avataren), og sa at neste gang bruker han vold. Vi holder på fortsatt, og det er gøy. Pluss at hvis han banker noen så tjener vi på det etter rettsaken.
Dere suger.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...